کد خبر: ۲۳۷۷۱
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
استودیوی پارامونت انیمیشن، پیش‌درآمدی برای «تبدیل‌شوندگان» می‌سازد که بازیگران «انتقام‌جویان» در آن صداپیشگی خواهند کرد.
به گزارش جدید پرس:

به نقل از ددلاین، استودیو‌های پارامونت انیمیشن، هزبرو و ای‌وان در حال همکاری برای تولید فیلم انیمیشنی «تبدیل‌شوندگان» (Transformers) هستند که اکنون «ترانسفورمرز یک» نام دارد.

این فیلم توسط «جاش کولی» کارگردانی خواهد شد و استیون اسپیلبرگ، تهیه کنندگی اجرایی آن را بر عهده گرفته است.

به‌تازگی خبر رسیده است که کریس همسورث، برایان تایری هنری، اسکارلت جوهانسون، کیگان-مایکل کی، جان هام و لارنس فیشبرن قرار است صداپیشگی نقش‌های اصلی را بر عهده داشته باشند.

انتشار انیمیشن «تبدیل‌شوندگان» برای ۱۹ جولای ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

داستانش درمورد این است که چگونه اوپتیموس پرایم جوان (همسورث) و مگاترون (هنری) از برادری به دشمنان قسم خورده تبدیل شدند. جوهانسون، صداپیشگی الیتا را بر عهده دارد و کی صداپیشه بامبل‌بی، هام صداپیشه سنتینل پرایم و فیشبرن صداپیشه آلفا تریون است.

رمزی نایتو، رئیس پارامونت انیمیشن و نیکلودئون انیمیشن در جریان معرفی پروژه‌های پارامونت در سینماکان این خبر را اعلام کرد.

او گفت: من بسیار هیجان‌زده و مفتخرم که با هزبرو و ای‌وان همکاری می‌کنم تا اولین فیلم انیمیشن «تبدیل‌شوندگان» را برای داستانی ناگفته به سینما‌ها بیاورم.

من مفتخرم که چنین استعداد‌های باورنکردنی گرد هم می‌آیند تا این شخصیت‌های شناخته شده و بسیار دوست داشتنی را در یک داستان اصلی در قالب فرنچایز به تصویر بکشند.

اندرو بارر و گابریل فراری، فیلمنامه را نوشته‌اند. تهیه‌کنندگان، لورنزو دی بوناونتورا، تام دسانتو، دان مورفی، مایکل بی، مارک وحرادیان و آرون دم هستند و اسپیلبرگ، برایان گلدنر، برایان الیور، بردلی جی فیشر و والری آن نیز، تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها