کد خبر: ۲۳۷۵۵
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
پس از جنجال فراوان برای اخراج امبر هرد از «آکوامن ۲»، ویدیوی منتشر شده از این فیلم، حضور این بازیگر را تأیید کرد.
به گزارش جدید پرس:

«آکوامن و آخرین پادشاهی» (Aquaman and the Lost Kingdom) قرار است یکی از آخرین فیلم‌های دنیای فعلی DC قبل از عرضه DCU جدید باشد که سوالات زیادی به همراه دارد، اما یکی از بزرگ‌ترین سؤالات در این مدت طولانی این بود که امبر هرد چگونه در فیلم جدید جای دارد؟ اکنون، شرکت کنندگان سینماکان حداقل بخشی از پاسخ را دارند، زیرا آن‌ها اولین نگاه را به فیلم داشتند که شامل مِرا با بازی هرد نیز می‌شد.

ویدیوی منتشر شده جدید توسط برادران وارنر، اولین صحنه‌های «آکوامن و آخرین پادشاهی» را نشان می‌دهد. در حالی که اغلب این ویدیو به آکوامن و اورم اختصاص داشت و نبرد‌های داخلی آن‌ها در تلاش برای متحد شدن در برابر بلک مانتا که در تلاش است تا حدی شر باستانی را آزاد کند، تماشاگران متوجه حضور مرا نیز شدند.

در یکی از سکانس‌ها نشان می‌دهد که مرا با مشت از پنجره یک کشتی زیرآبی بیرون می‌زند تا به داخل آن برود و در سکانس دوم، او از نیزه سه‌شاخ خود تیری پرتاب می‌کند. مطمئناً به نظر می‌رسد که مِرا در مشکل خواهد بود.

امبر هرد و بازی او در «آکوامن و آخرین پادشاهی» سال گذشته به بخش مهمی از پرونده افترای این بازیگر زن علیه جانی دپ تبدیل شد.

نشانه‌ها حاکی از آن است که نقش هرد در دنباله آکوامن به طور قابل توجهی کمتر از نقش او در فیلم اول است. وکلای او ادعا کردند که این تا حدی به دلیل کمپینی علیه او بود.

دادخواستی از برادران وارنر برای اخراج امبر هرد شروع شد، اما هرگز هیچ نشانه‌ای وجود نداشت که چنین چیزی جدی گرفته شود، اگرچه شایعاتی وجود داشت که هرد از فیلم حذف شده است، اما اکنون با اطمینان می‌دانیم که این‌طور نیست.

شایعات حاکی از آن است که شخصیت هرد ممکن است در اوایل فیلم جدید آکوامن آسیب ببیند و به همین دلیل است که نقش او اساسی‌تر نیست. در حالی که صحنه‌های نمایش داده شده در سینماکان به طور مستقیم این شایعه را تأیید نمی‌کند.

با این حال، این واقعیت که مِرا بخش بسیار کوچکی از فیلم‌های نمایش داده شده در سینماکان بود، شاید تأییدی باشد بر این که به هر شکلی، او در کل، بخش مهمی از فیلم نخواهد بود. او در هیچ یک از صحنه‌ها با آکوامن و اورم که به نظر می‌رسد تا حد زیادی در کانون توجه فیلم جدید سهیم هستند، نمایش داده نشده است.

البته چیز‌های بیشتری برای نشان دادن وجود دارد. با توجه به اینکه «آکوامن و آخرین پادشاهی» در ماه دسامبر اکران می‌شود، احتمالاً اولین تریلر رسمی آن در اواخر تابستان منتشر خواهد شد. آن‌ها ممکن است به ما نشان دهند که دقیقاً چگونه شخصیت‌های مختلف با هم هماهنگ می‌شوند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها