کد خبر: ۲۳۷۴۸
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۱۵۵ کیلوگرم موادمخدر که در پوشش بار سیب‌زمینی وارد میدان میوه و تره بار مرکزی تهران شده بود، خبر داد.
به گزارش جدید پرس:

سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌مدتی قبل ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر متوجه شدند که دو تن از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند مقداری مواد مخدر را از استان‌های جنوبی کشور خریداری و با یک دستگاه کامیونت تحت پوشش بار سیب زمینی به تهران منتقل کنند.

وی با بیان اینکه تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدرتهران بزرگ برای شناسایی و دستگیری متهمان وارد عمل شدند، گفت:‌در این تحقیقات مشخص شد که خبر صحت دارد و متهمان قصد دارد که محموله سیب زمینی را در میدان میوه و تره‌بار مرکزی تخلیه کنند. در همین راستا نیز ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اقدام به کنترل خودرو‌های عبوری کرده و مدتی بعد خودروی متهمان را در یکی از محور‌های مواصلاتی به شهر تهران مشاهده کرده و به تعقیب خودروی مذکور پرداختند.

آذین با بیان اینکه در نهایت خودروی متهمان درمیدان میوه و تره‌بار مرکزی تهران متوقف شد، گفت: پس از توقف خودرو در میدان میوه و تره‌بار ماموران موفق شدند متهمان را هنگام تخلیه بار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند. همچنین خودروی آنان نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن ۱۵۵ کیلوگرم مخدر تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در لابه‌لای محموله سیب زمینی جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با تکمیل پرونده و ثبت اعتراف متهمان، هر دو نفر برای رسیدگی قضائی به دادسرا معرفی شدند.

 

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها