کد خبر: ۲۳۷۳۰
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
روزنامه کیهان نوشت: در دولت قبل به واسطه مدیریت خسته و کم تحرک، غربگرا و آلوده به‌اشرافیگری، بسیاری از امور مهم بر زمین ماند. اما از شروع به کار دولت سیزدهم تا به اکنون، رسیدگی به مطالبات مردم در استان‌های مختلف و از جمله خوزستان با جدیت و پیگیری دنبال شده است.
به گزارش جدید پرس:

روزنامه کیهان به بهانه سفر ابراهیم رییسی به خوزستان مدعی شده دولت سیزدهم مشکلات مردم این استان را برطرف کرده و با حمله به دولت حسن روحانی نوشته: مردم خوزستان بهتر می‌دانند فرق می‌کند چه کسی رییس‌جمهور باشد!

به گزارش کیهان، در دولت قبل همه امور کشور و حتی آب خوردن مردم به نقطه‌های خیالی و از جمله برجام و FATF موکول شد. در دولت قبل و بهتر است بگوییم «دولتِ مدعیان اصلاحات» به واسطه مدیریت خسته و کم تحرک، غربگرا و آلوده به‌اشرافیگری، بسیاری از امور مهم بر زمین ماند. یکی از موارد مذکور، رسیدگی به مطالبات مردم شریف و غیور خوزستان بود.  اما از شروع به کار دولت سیزدهم تا به اکنون، رسیدگی به مطالبات مردم در استان‌های مختلف و از جمله خوزستان با جدیت و پیگیری دنبال شده است.

 

این روزنامه افزوده است: مردم عزیز ایران به خوبی از عملکردها آگاه هستند و کارنامه افراد را با یکدیگر مقایسه می‌کنند. شاید اکنون مردم شریف خوزستان بهتر از هرکسی می‌دانند که فرق می‌کند چه کسی رئیس‌جمهور باشد!

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها