کد خبر: ۲۳۶۶۱
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
ستاره انگلیسی دورتموند به احتمال فراوان با ۱۲۰ میلیون یورو در تابستان راهی رئال مادرید خواهد شد.
به گزارش جدید پرس:

 به نقل از آس، جود بلینگام تصمیم خود را درباره آینده فوتبالی‌اش گرفته است. هافبک انگلیسی تصمیم گرفته به رئال مادرید برود و به همین خاطر مذاکرات بین او و سران رئال مادرید در روزهای آینده آغاز خواهد شد. 

هر تابستان داستان بزرگی در مورد یک خرید و یک نقل و انتقال بزرگ وجود دارد و این بار هم داستان همین است. امسال انتقال جود بلینگام به رئال مادرید در کانون توجه رسانه‌های جهان دارد.

مادریدی‌ها می خواهند خط هافبک خود را برای فصل آینده تقویت کنند و به نظر می رسد بازیکن ملی پوش انگلیسی گزینه اول این تیم باشد. در همین ارتباط گفت‌وگوها با سران بوروسیا دورتموند در روزهای آینده آغاز خواهد شد و دو رقیب اصلی دیگر، منچستر سیتی و لیورپول نیز اوضاع را بررسی خواهند کرد تا در صورت ناکامی رئال مادرید در خرید بلینگام، با این بازیکن وارد معامله شوند. 

بلینگهام برای مادرید در اولویت است اما رئال مادرید نمی خواهد پیشنهاد دیوانه واری به او بدهد و بیش از ۱۲۰ میلیون یورو هزینه نخواهد کرد. اگر آلمانی‌ها آن را نپذیرند، مأموریت لغو می‌شود. پیش از این سران دورتموند ۱۴۰ میلیون یورو روی این بازیکن قیمت گذاشتند و اعلام کردند حاضر به مذاکره هستند.

چند روز پیش، نماینده‌ای از طرف اسپانیایی‌ها برای دیدار با این بازیکن و هیات همراهش به آلمان سفر کرد و به نظر می رسد انتقال این بازیکن به رئال برای فصل بعد تمام شده است. بلینگام یکی از بهترین استعدادهای اروپاست. در ۱۹ سالگی، این بازیکن انگلیسی کیفیت خوبی در خط هافبک دارد که او را تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر اروپا کرده است.

عثمان دمبله، جیدون سانچو و ارلینگ هالند از جمله بازیکنانی هستند که از دورتموند با ارقام بالا راهی تیم‌های دیگر شدند. بلینگام برخلاف هالند که تابستان گذشته با مبلغ ۷۵ میلیون یورو به منچسترسیتی رفت، هیچ بند خروجی در قراردادش ندارد.  

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها