کد خبر: ۲۳۵۳۴
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
رسانه‌های صهیونیستی از قطع گسترده برق در اراضی اشغالی و احتمال حمله سایبری علیه تاسیسات برق فلسطین اشغالی خبر دادند.
به گزارش جدید پرس:

رسانه‌های رژیم صهیونیستی، ظهر امروز (پنجشنبه، ۲۷ آوریل)، از قطع گسترده برق  در سراسر اراضی اشغالی فلسطین، از جمله تل آویو، الخضیره، یافا، بنی براک، طبریا، اللد، الرمله، بئرالسبع و عکا خبر دادند.

برخی رسانه‌های صهیونیستی از احتمال حمله سایبری به شرکت برق رژیم صهیونیستی خبر دادند و اعلام کردند که احتمالا دلیل قطع برق در چندین شهر فلسطین اشغالی، حمله سایبری بوده است.

این در حالی است که طی چند روز اخیر، تعداد زیادی از وبگاه‌ها و سایت‌های رژیم صهیونیستی در بخش‌های مختلف این رژیم هدف حملات سایبری قرار گرفته که نشان از حفره‌های متعدد در امنیت مجازی آن دارد.

رسانه‌های صهیونیستی در توضیح دلیل قطعی گسترده برق امروز نوشتند: اختلال در یکی از واحدهای تولید برق، منجر به قطع برق در مناطق وسیعی از اراضی اشغالی شده و شرکت برق در حال بررسی این موضوع است که آیا این دلیل آن یک حمله سایبری بوده یا خیر.

از سوی دیگر برخی شبکه‌های اجتماعی، تصاویری از اختلال به وجود آمده در عبور و مرور در خیابان‌های اراضی اشغالی فلسطین و ترافیک شدید به دلیل خاموشی گسترده ایجاد شده و از کارافتادن تابلوهای راهنمایی و رانندگی منتشر کردند. 

 

وبگاه صهیونیستی «حدشوت بتاخون سدی» نیز ترافیک شدید و اختلال در عبور و مرور خیابان‌های مختلف در اراضی اشغالی را تایید کرد. 

 

اما لحظاتی پس از انتشار این خبر، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از شرکت برق این رژیم ادعا کرد که خاموشی گسترده امروز در اراضی اشغالی به دلیل حمله سایبری نبوده است.

در بحبوحه بحران سیاسی و تنش‌های اجتماعی در رژیم موقت صهیونیستی و هشدارهای تحلیلگران و مقامات سابق این رژیم درباره احتمال فروپاشی بر اثر شکاف اجتماعی به‌وجود آمده در بین صهیونیست‌ها در پی طرح «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم برای اعمال تغییرات دلخواه در سیستم قضائی تل‌آویو، رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر به سیبل حملات سایبری حامیان مقاومت و مخالفان اشغالگری تبدیل شده است.

هک صفحه نتانیاهو، سرقت اطلاعات نیم میلیون صهیونیست، هک وب‌سایت‌های نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی از جمله موساد و شاباک و نیز هک وب‌سایت‌های بانکی، شرکت‌های برق، بیمه، پست، بهداشت، فرودگاه بن گوریون و چند مرکز دیگر در اراضی اشغالی از جمله اخبار منتشر شده طی چند روز اخیر، در این خصوص است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها