کد خبر: ۲۳۲۹۵
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
ماریو بالوتلی در گفت و گوی اخیر خود در مورد حواشی معروف خود توضیحات جالبی را ارائه کرد.
به گزارش جدید پرس:

ماریو بالوتلی، مهاجم ایتالیایی باشگاه سیون سوئیس، را بیشتر از درخشش‌های فنی با حواشی بی پایانش به یاد می‌آوریم. همین سبک زندگی نیز باعث شد تا او خیلی زودتر از آن چه که تصور می‌شد سیر نزولی در پیش گرفته و از سر از تیم‌های ناشناس دربیاورد. درگیری با مورینیو، کتک خوردن از ماتراتزی و ... موضوعات جالبی هستند که سوپرماریو در گفت و گوی اخیر خود با یک پادکست به آن‌ها اشاره کرده است.

او گفت:من اینتر را هنوز هم دوست دارم. این تیم هواداران فوق العاده‌ای دارد. اعتراف می‌کنم پرتاب کردن پیراهنم بعد از نیمه نهایی لیگ قهرمانان با بارسلونا همه چیز را خراب کرد. البته من فقط ۱۹ سال سن داشتم. آن‌ها چندین بار مرا به خاطر از دست دادن توپ مورد تمسخر قرار دادند. آن شب را با گریه به خانه برگشتم.

مستحق آن رفتار ماتراتزی بودم

مارکو ماتراتزی بعد از آن اتفاق بالوتلی را به دیوار رختکن چسبانده و به خاطر کاری کرده بود مورد مواخذه قرار داد. مهاجم سیون معتقد است که کاملا مستحق این رفتار بوده است: "ماتراتزی فرشته نگهبان من بود. دلیل این کار او هم محافظت از من بود. "

مورینیو یک بار از اتوبوس پایینم انداخت

رابطه سینوسی با مورینیو بخش جالب دیگری از صحبت‌های اخیر بالوتلی بود، مورینیو آدم ساده‌ای نیست و کنار آمدن با او سخت است. یک بار قبل از سفر به کاتانیا، در اتوبوسی که ما را به فرودگاه می‌برد مشاجره کردیم. او مرا مجبور کرد از اتوبوس پیاده شوم و مجبور شدم با ماشین به خانه برگردم!

با توتی در مورد آن لگد شوخی کردیم

لگد فرانچسکو توتی به بالوتلی در فینال کوپا ایتالیا سوژه جالب دیگری بود که اسطور رم را با کارت قرمز و محرومیت طولانی مواجه کرد. سوپرماریو در مورد این اتفاق گفت: "این یک درگیری شخصی نبود و او فقط به خاطر تاخیر من عصبانی شد. من بعد از بازی پیامی برای او نوشتم و دلیل کارش را پرسیدم که او پاسخ داد که متاسفانه نتوانسته است مرا به خوبی لگد بزند! ما در مورد آن اتفاق شوخی کردیم. من به توتی احترام می‌گذارم و رابطه خوبی باهم داریم. "

می‌دانم اشتباهات زیادی مرتکب شده ام

ملی پوش سابق فوتبال ایتالیا که مدت زیادی است دیگر پیراهن تیم ملی کشورش را به تن نکرده در مورد دلیل این همه حواشی پیرامون خودش گفت: "می دانم اشتباهات زیادی مرتکب شده ام، اما خب من همواره در کانون توجهات قرار داشتم. جدای از شخصیت خودم و برچسب اعجوبه بودن در نوجوانی، فکر می‌کنم حضور در تیم ملی ایتالیا به عنوان اولین سیاهپوست باعث شد که مردم همواره در مورد کار‌هایی که من در بیرون از زمین انجام می‌دهم صحبت کنند. من خیلی وقت‌ها دیدم که هم تیمی هایم کار‌هایی می‌کنند که اگر من همان‌ها را انجام دهم حاشیه‌های بزرگ درست می‌شود. "

با ۲۰ درصد توانایی هایم بازی می‌کردم

بالوتی با تاکید به توانایی‌هایی که هیچ گاه از حداکثر آن استفاده نکرد گفت: "رایولا همیشه به من می‌گفت: «اگر مسی و کریستیانو رونالدو این همه جایزه توپ طلا دارند، این تقصیر شماست.» حق با او بود، من اغلب با ۲۰ درصد توانایی هایم بازی می‌کردم. فکر می‌کنم می‌توانم حداقل چهار سال دیگر در سطح بالا بازی کنم. وقتی بازنشسته شوم، از مسیری که طی کرده ام راضی خواهم بود. من می‌توانستم کار‌های بیشتری انجام دهم، اما در هر صورت راضی ام.»

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها