کد خبر: ۲۳۲۹۴
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
هتل رویایی کریستیانو رونالدو در پاریس حداقل ۴ سال دیگر افتتاح می‌شود.
به گزارش جدید پرس:

پروژه کریستیانو رونالدو برای ساخت یک هتل مجلل در پاریس با تاخیر مواجه شده و ممکن است تا چهار سال دیگر افتتاح نشود.

این هتل چهار ستاره ۶۰ میلیون دلاری در حوالی رودخانه سن در نزدیکی ایستگاه استرلیتز، در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۱ افتتاح شود؛ بنابراین با این تاخیر اعلام شده حداقل شش سال از برنامه زمان‌بندی شده عقب‌تر خواهد بود.

در هفته‌های اخیر، فعالیت عمرانی ساخت این هتل با تأخیر آغاز شده، هتلی که قرار است دارای ۲۱۰ اتاق، یک رستوران روی پشت‌بام و یک استخر با چشم‌انداز پانوراما از پایتخت فرانسه باشد.

این هتل زمانی که ستاره پرتغالی در یوونتوس بازی می‌کرد باید افتتاح می‌شد. او از آن زمان به منچستریونایتد بازگشت و سپس به النصر عربستان نقل مکان کرد، اما هنوز پروژه هتل به بهره برداری نرسیده است. منابع نزدیک به این بازیکن گفتند که همه گیری کرونا و قرنطینه جزو عوامل این تاخیر بوده است.

یکی از منابع داخلی کسب‌وکار هتل‌داری پاریس می‌گوید:"تأخیر‌ها باید ضربه بزرگی به رونالدو باشد که شخصاً در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده است. اگر او در زمان افتتاح آن بازنشسته شده باشد، شاید توجه بین‌المللی را به عنوان یک پروژه بزرگ جلب نکند. "

17614420_761

هدف افتتاح هتل در سال ۲۰۲۱، پنج سال پیش توسط گروه پستانا، یک شرکت چندملیتی گردشگری و تفریحی مستقر در مادیرا فاش شد، این شرکت با برند CR۷ رونالدو در یک مشارکت ۵۰/۵۰ برای ساخت هتل کار می‌کند.

تأخیر‌ها تا حدودی هم ناشی از یک تحقیق عمومی است که با ارائه طرح‌های هتل‌داری در ماه مه ۲۰۱۹ شهر پاریس ایجاد شده است. در صورت بهره برداری این پروژه، اولین هتل کریستیانو در فرانسه و ششمین هتل او در جهان خواهد بود.

این هتل بخشی از یک پروژه بلندپروازانه به نام Austerlitz A۷A۸ است که در نهایت شامل یک پارک تجاری و اقامتگاه دانشجویی و همچنین فروشگاه‌ها و ۲۰۰۰ فضای پارک دوچرخه خواهد بود.

تأخیر در افتتاحیه هتل به این معناست که پردرآمدترین ورزشکار جهان به عمارت خانوادگی جدید و غول پیکری که در کوئینتا ساخته نقل مکان خواهد کرد.

بنا بر گزارش‌ها، هزینه‌های ساخت ملک جدیدش در پرتغال، که قرار است خانه اصلی او پس از بازنشستگی باشد به حدود ۱۷ میلیون پوند افزایش یافته است. پیش بینی می‌شود تا تابستان امسال این پروژه به پایان برسد.

دارایی خالص کریستیانو ۴۵۱ میلیون دلار تخمین زده شده و ارزش قرارداد او با باشگاه جدیدش ۲۱۸ میلیون دلار در سال است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها