کد خبر: ۲۳۲۴۸
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از مدیران باشگاه خواهان به خدمت گرفتن کیم مین جائه، دفاع وسط کره‌ای باشگاه ناپولی شده است.
به گزارش جدید پرس:

 

 فصل درخشان و استثنایی ناپولی باعث شده باشگاه‌های بزرگ اروپایی توجه زیادی به بازیکنان این فصل تیم اسپالتی نشان بدهند.

ناپولی که از ابتدای فصل تا امروز حاکم مطلق سری آ بوده و به زودی به عنوان قهرمان این فصل معرفی خواهد شد در لیگ قهرمانان هم تا مرحله یک‌چهارم نهایی پیش رفت، ولی نتوانست از سد میلان عبور کند. ناپلی‌ها می‌دانند که به زودی سر و کله باشگاه‌های بزرگ برای جذب ستاره‌هایشان پیدا خواهد شد. یکی از این ستاره‌ها که خواهان زیادی دارد یک لژیونر کره‌ای است: کیم مین جائه.

۱۸۰۵۰۱۵
روزنامه انگلیسی سان در گزارشی می‌گوید منچسترسیتی بیش از سایر رقبایش برای جذب این دفاع وسط کره‌ای مصمم است و پپ گواردیولا شخصا از مدیران سیتی خواسته او را به عنوان اولویت نقل و انتقالات تابستانی باشگاه قرار بدهند.


آیمریک لاپورت با فرا رسیدن تابستان سیتی را ترک خواهد کرد و تصمیم پپ برای تغییر پست جان استونز و ناتان آکه باعث شده او برای تیمش نیازی مبرم به یک دفاع وسط باکیفیت داشته باشد.

کیم مین جائه در این فصل موفق شده نام خود را به عنوان یکی از بهترین دفاع وسط‌های ایتالیا و حتی دنیا مطرح کند. لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، گفته بود عملکرد دفاعی درخشان جائه نقش مهمی در پیش‌تازی تیمش در سری آ داشته است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها