کد خبر: ۲۳۲۱۲
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
النصر می‌تواند با پیروزی در دیدار برابر الوحده، تا حدود زیادی شانس خود برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را افزایش دهد.
به گزارش جدید پرس:

در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان، امشب تیم‌های النصر و الوحده در استادیوم الاول پارک به مصاف هم می‌روند تا برنده این مسابقه در بازی پایانی به مصاف الهلال برود.

با توجه به شکست النصر در دربی ریاض و افزایش فاصله با تیم صدرنشین، شانس قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ کاهش یافته است. الاتحاد با یک بازی کمتر و ۳ امتیاز بیشتر در رتبه اول قرار دارد و زردپوشان شهر ریاض باید در ۶ هفته پایانی منتظر معجزه باشند، ضمن اینکه الشباب نیز با یک بازی کمتر، فقط ۳ امتیاز از النصر کمتر دارد و در رتبه سوم ایستاده است.

بدین ترتیب، به نظر می‌رسد که جام حذفی، راه ساده تری برای رونالدو و هم تیمی‌هایش باشد تا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند. چرا که الهلال و الفیحاء به دلیل قهرمانی در ۲ جام داخلی فصل قبل، حضور خود در آسیا را قطعی کرده اند و اگر الاتحاد به قهرمانی لیگ برسد، آنگاه آخرین سهمیه باقیمانده، به همین مسابقات جام حذفی امسال تعلق می‌گیرد.

در صورتیکه النصر بتواند با غلبه بر الوحده راهی دیدار فینال شود، از یک بابت دیگر شانس آسیایی شدن رونالدو و هم تیمی‌هایش افزایش پیدا می‌کند. چرا که اگر حتی النصر در بازی فینال بازی را به الهلال واگذار کند، از آنجایی که این تیم حضور خود در آسیا را از قبل قطعی کرده، آنگاه سهمیه آخر به نائب قهرمان لیگ امسال می‌رسد که النصر در حال حاضر در رتبه دوم حضور دارد.

با این وجود، النصری‌ها قصد ندارند حضورشان در آسیا به اما و اگر کشیده شود و به دنبال قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی هستند تا ضمن گرفتن انتقام شکست در دربی از الهلال، سهمیه آسیایی خود را تضمین کنند و کریستیانو رونالدو نیز در یک تورنمنت جدید حضور پیدا کند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها