کد خبر: ۲۳۲۱۰
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
برخی افرادی که اقدام به جعل بلیت دربی 100 کرده بودند بازداشت شدند.
به گزارش جدید پرس:

صدمین دربی پایتخت روز گذشته با تک گل عیسی آل کثیر یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید تا شاگردان یحیی گل‌محمدی با 57 امتیاز موقت خود را به صدر جدول برسانند.

در شرایطی که پیش از این مسابقه عنوان شده بود با توجه به شرایط فعلی ورزشگاه آزادی، تنها 15 هزار بلیت برای این بازی فروخته خواهد شد، در ساعات منتهی به شروع بازی برخی افراد با بلیت‌های تقلبی و جعلی سعی در ورود به ورزشگاه داشتند. این مورد سبب شد عوامل انتظامی پس از اینکه مطلع شدند برخی بلیت‌ها تقلبی است، از ورود تعدادی از افرادی که آن‌ها را در اختیار داشتند، به داخل ورزشگاه جلوگیری کنند.

طبق پیگیری‌ها از منابع موثق در سازمان لیگ، ظاهرا برخی افرادی که اقدام به جعل بلیت دربی کرده بودند، بازداشت و تحویل مقامات قضایی شده‌اند تا برخورهای لازم با آن‌ها انجام شود. البته با توجه به اینکه پروسه بلیت فروشی بازی از طریق سامانه شرکت برهان مبین و با هماهنگی میزبان بازی یعنی باشگاه پرسپولیس صورت گرفته است، بحث فروش بلیت‌های تقلبی ارتباطی به فدراسیون و سازمان لیگ ندارد.

از طرفی حضور تماشاگران بیشتر از حد تعیین شده در ورزشگاه نیز جزء مواردی بود که مقامات ذی‌ربط تشخیص دادند با توجه به ازدحام جمعیت در مقابل استادیوم آزادی، هواداران بیشتری با خرید بلیت وارد ورزشگاه شوند و برخی افرادی هم که بیرون مانده‌ بودند، نیز در طبقه دوم مستقر شوند که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این مورد هم دخل و تصرفی نداشتند. البته در نهایت نیز این بحث به خوبی مدیریت شد و مشکلی به وجود نیامد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها