کد خبر: ۲۳۲۰۸
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
خوزه آلوارز، خبرنگار نزدیک به بارسلونا در ال‌چیرینگیتو، خبر از پیشرفت مذاکرات لیونل مسی و بارسلونا داد و گفت لالیگا تنها مانع فعلی بازگشت فوق ستاره به جمع آبی و اناری‌هاست.
به گزارش جدید پرس:

بارسلونا این روزها در تماس مداوم با لیونل مسی است و قصد دارد او را هر طور شده برای بازگشت متقاعد کند. برخی رسانه‌ها ادعا کرده‌اند که مسی مشکلی برای بازگشت ندارد و حاضر است برای این مهم از لحاظ مالی نیز فداکاری کند.

crqxosl1

مسی از یک سو پیشنهاد تمدید قرارداد با پی اس جی را روی میز دارد و از سوی دیگر باید به پیشنهاد هنگفت الهلال نیز پاسخ دهد. مهم‌تر از همه اینکه او با وسوسه بزرگ بازگشت به بارسلونا و خداحافظی از فوتبال با پیراهن باشگاه محبوبش نیز روبه‌رو است.

بازگشت مسی با 15 چمدان به بارسلونا که شنبه اتفاق افتاد نیز بازتاب زیادی در رسانه‌های اسپانیا داشت و گفته می‌شود او تصمیم خود برای ترک پی اس جی و بازگشت به بارسا را گرفته است.

 

vr35plkw

خوزه آلوارز شب گذشته در برنامه ال‌چیرنگیتو گفت که از منابع موثق در باشگاه بارسلونا به وی اطلاع داده شده که روند مذاکرات با مسی پیشرفت بسیار زیادی داشته و فوق ستاره آرژانتینی نزدیک‌تر از همیشه به بارسلوناست. مسی مشکلی برای کسر دستمزد خود ندارد و تنها مانع در راه بازگشت او، لالیگاست. در واقع بارسلونا باید اسناد و گواهی مالی معتبری را به لالیگا ارائه دهد تا ثابت شود توان پرداخت دستمزد مسی و دیگر بازیکنانش را دارد؛ ضمن اینکه قادر به خرید بازیکنان جدید نیز خواهد بود. اگر لالیگا مدارک ارائه شده توسط بارسلونا را ناکافی بداند، بازگشت مسی نیز غیرممکن خواهد بود.

kkcuvzx2

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها