کد خبر: ۲۳۲۰۷
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که در حال سرقت موتورسیکلت بودند، خبر داد و گفت: هر ۲ متهم از زورگیران حرفه ای هستند.
به گزارش جدید پرس:

سرهنگ محمد قاسم طرهانی؛ درباره زورگیری با سرقت موتورسیکلت اظهار کرد: عملیات کلانتری ۱۵۱ یافت آباد در حال گشت زنی در محدوده خیابان شاهد تهران بودند که به ۲ مرد جوان که به صورت پیاده در پارک قائم در حال پرسه زنی بودند، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ ضمن بیان اینکه متهمان در همین حین به طرف یک دستگاه موتورسیکلت پارک شده رفته و اقدام به سرقت آن می‌کنند و سریعاً مأموران جهت دستگیری متهمان وارد عمل می‌شوند گفت: متهمان به محض رؤیت مأموران به صورت پیاده اقدام به فرار می‌کنند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، هر ۲ متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان ۱۸ و ۲۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود معترف و اظهار داشتند که قصد سرقت موتورسیکلت برای استفاده از آن برای زورگیری را داشته‌اند که دستگیر شدند.

وی در پایان افزود: پرونده برای متهمان تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها