کد خبر: ۲۲۹۸۷
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
سایت اتحادیه جهانی کشتی جدیدترین رنکینگ کشتی گیران آزادکار را اعلام کرد.
به گزارش جدید پرس:

با پایان یافتن مسابقات کشتی آزاد قهرمانی اروپا در زاگرب که با قهرمانی بلامنازع شاگردان ختاک گازیموف آذربایجانی همراه بود، اتحادیه جهانی کشتی جدیدترین رنکینگ در بخش آزاد را اعلام کرد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم زلیمخان آباکاروف از آلبانی همچنان جایگاه نخست را در اختیار دارد و علیرضا سرلک نماینده ایران که عملکرد ضعیفی در مسابقات قهرمانی آسیا داشت به رتبه ۴۱ نزول کرد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم آرسن هاراتونیان دارنده مدال طلا قهرمانی اروپا از ارمنستان به رده نخست آمد و رضا اطری هم با یک پله سقوط رده سوم را به خود اختصاص داده است.

در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد که صاحب مدال طلا قهرمانی آسیا شد همچنان رتبه نخست را در اختیار دارد.

در وزن ۷۰کیلوگرم مرتضی قیاسی از ایران ۲۹ جهان است.

در وزن ۷۴ کیلوگرم تاجموراز سالکازانوف از اسلواکی صدرنشین است و یونس امامی به رده چهارم تنزل کرد. کایل داک که تا پیش از صدرنشین بود با سقوط ۲ پله ای مواجه شد و به رده طوم نزول پیدا کرد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم، محمد نخودی دیگر نماینده جمهوری اسلامی ایران به رده چهارم سقوط کرد و واسیل میخایلوف از اوکراین در صدر قرار دارد.

وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی که تا پیش از این رده نخست این وزن را در اختیار داشت،جای خود را به بوریس ماکوئف از اسلواکی داد و با ۲ پله سقوط به رده سوم رفت.دیوید تیلور هم پس از یزدانی چهارم جهان است.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، کامران قاسم پور در رده بندی جدید جای خود را به میرانی مایسورادزه از گرجستان داد وخودش به رده دوم رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم باتیربیک تسابولوف از اسلواکی جایگزین کایل اسنایدر در رتبه نخست شد و غول آمریکایی به رده دوم سقوط کرد. همچنین محمدحسین محمدیان با یک پله تنزل از جایگاه ششم به هفتم رفت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز، امیرحسین زارع در جایگاه سوم ایستاده است و طاها اکگول در صدر قرار گرفت.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها