کد خبر: ۲۲۹۳۳
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
زین الدین زیدان مدت‌ها است که نامش پیرامون نیمکت پاری سن ژرمن مطرح می‌شود اما این سرمربی پیشین رئال مادرید پس از دو سال خانه‌نشینی، یک مقصد دیگر را مد نظر دارد.
به گزارش جدید پرس:

به گزارش RMC، زین الدین زیدان آماده بازگشت به کار از فصل 24-2023 است و اولویت او کار در یوونتوس، باشگاه زمان بازی‌گری‌اش است. زیدان که در سال‌های 1996 تا 2001 برای یوونتوس بازی می‌کرد، در اوایل سال 2019 گزینه پاول ندود و فابیو پاراتیچی برای جانشینی ماسیمیلیانو الگری در یوونتوس بود اما تماس تلفنی فلورنتینو پرز باعث شد این سرمربی فرانسوی به رئال مادرید برگردد.

در حال حاضر بازگشت زیدان برای بار سوم به سانتیاگو برنابئو غیرمحتمل به نظر می‌رسد چرا که روابط او با پرز مثل گذشته عالی نیست. زیدان هنوز هم پاری سن ژرمن را خواهان خود می‌بیند اما او مخالف ساختار مدیریتی و ورزشی پی‌اس‌جی است و پیوستنش به جمع پاریسی‌ها یک فرضیه نامحتمل به شمار می‌رود. به همین علت این سرمربی 50 ساله دوست دارد در یوونتوس یک چالش تازه را شروع کند و راه‌نیافتن این تیم به لیگ قهرمانان فصل آینده هم او را دل‌سرد نخواهد کرد.

بازگشت زیدان به یوونتوس پس از 22 سال خیلی ساده نخواهد بود چرا که ماسیمیلیانو الگری تا سال 2025 با بیانکونری قرارداد دارد و هزینه اخراجش بالا خواهد بود. الگری هم‌چنین از شانس خوبی برای فتح لیگ اروپا و کوپا ایتالیا به همراه کسب سهمیه لیگ قهرمانان از طریق لیگ برخوردار است تا بتواند جایگاه خود را در یووه مستحکم‌تر کند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها