کد خبر: ۲۲۶۵۲
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
باشگاه پرسپولیس نسبت به شایعه جدایی سرمربی خود واکنش نشان داد.
به گزارش جدید پرس:

جلد یکی از روزنامه‌های ورزشی به خبری عجیب اختصاص داشت:"دونادونی روی نیمکت پرسپولیس، یحیی در راه گل‌گهر". شایعه غافلگیرکننده که برخی از هواداران پرسپولیس را هم تحت تاثیر خود قرار داده بود و حالا بلافاصله با لحنی محکم از سوی باشگاه تکذیب شده است.
باشگاه پرسپولیس در بیانیه خود اعلام کرده که یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس به یکدیگر متعهد هستند و هنوز یک سال از قراردادشان باقی مانده است. نکته جالب اینکه پرسپولیس در این اطلاعیه تاکید کرده که اگر قراردادی هم در کار نبود، برای تمدید وارد مذاکره با این سرمربی می‌شد.

در بیانیه قرمز‌ها آمده است:
" بعد از مشکلات و بحران‌هایی که متاسفانه برای رقیب سنتی پیش آمد انتظار آن را داشتیم که با موجی از حاشیه‌ها و شایعات متنوع علیه پرسپولیس روبه‌رو شویم. این انتظار هم طولانی نشد و هر روز با موضوع و هجمه جدید مواجه می‌شویم که از سویی هواداران‌مان را بیمناک می‌سازد و از جانب دیگر تمرکز و آرامش تیم را هدف می‌گیرد. آخرین مورد از این دست جریان‌سازی‌ها، به تکرار شایعه جدایی سرمربی تیم و احتمال حضور مربیان خارجی مربوط می‌شود که از اساس آن را رد می‌کنیم.
بار‌ها اعلام شده است یحیی گل‌محمدی حداقل برای یک فصل دیگر قرارداد دارد. باشگاه پرسپولیس و او هر دو نسبت به این تعهد پایبند هستند. اگر قراردادی در کار نبود قطعا برای مذاکره و تمدید اقدام می‌شد. او به عنوان سرمربی، مورد حمایت مدیریت باشگاه است و تا این لحظه که از جانب وی و چه در باشگاه، هیچ صحبتی غیر از این مطرح نبوده است، چه رسد به این که صحبتی درباره مربی دیگری در گرفته باشد.

اطمینان داریم که این روند خبرسازی‌ها ادامه خواهد داشت و شاید تا دربی و با اوج گرفتن رقابت در جدول لیگ، افزون شود. از این رو به هواداران اعلام می‌کنیم که بدون توجه به این مسایل و مشغول کردن ذهن و وقت‌شان به اخبار بی‌اساس، روی حمایت از تیم محبوب خود متمرکز باشند. 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها