کد خبر: ۲۲۵۱۹
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: آزادی های بی حد و حصر حتی در کشورهای اروپایی معنا و مفهومی ندارد.
به گزارش جدید پرس:

حسین خسروی اسفزار، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در زمینه آزادی های بی حد و حصر و آفات ناشی از آن گفت: آزادی واژه مقدسی است اما با ابراز تاسف در دنیا از این واژه مقدس استفاده های نادرستی می شود. وقتی که می گوییم واژه مقدس به این واسطه است که در یکی از آیات قرآن کریم در مورد فلسفه بعثت پیامبر اکرم(ص) این طور بیان شده که پیغمبر آمده است تا فشار را از روی گرده مردم بردارد و غل و زنجیری که به گردم مردم است حالا این غل زنجیرمی تواند فشارهای فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... باشد که دشمنان اسلام علیه ملت های مظلوم مسلمان انجام می دهند اما اسلام آمده که بندگان خدا را از این بردگی ها نجات دهد. همچنین امیر المومنین علی (ع) به عنوان اولین شهید محراب و معلم قرآن در همین زمینه فرموده خداوند پیغمبر را به این خاطر فرستاده است که بندگان خدا را از بندگی دیگران خارج و به سوی بندگی خدا دعوت کند.

خسروی اسفزار با بیان این که یکی از شعارها در پیروزی انقلاب اسلامی نیز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود افزود: اگر به جست و جو در منابع مختلف بپردازید به طور حتم به این موضوع دست می یابید که به هیچ وجه آزادی بی حد و حصر معنا ندارد حتی در کشورهایی که از آزادی در مسیر انحرافی آن استفاده می کنند.

وی اضافه کرد: آیا زنی با جیغ و داد سگش را بغل بگیرد و بگوید، مادر کجا بودی این آزادی است؟ کدام انسانی این آزادی را می خواهد. حق و حقوق حیوان سرجایش محفوظ است اما باید مرز انسان و حیوان از یکدیگر در این دنیا جدا شود.

به گفته وی آزادی های بی حد و حصر حتی در کشورهای اروپایی معنا و مفهومی ندارد. بعلاوه همین کشورهایی که دم از آزادی می زنند چند بار به مقدسات و پیامبر گرامی اسلام به عنوان آخرین فرستاده خدا بر روی زمین توهین کرده اند؛ آیا توهین به مقدسات دیگر ادیان آزادی است؟

وی گفت: در جمهوری اسلامی ایران نیز آن حداقل هایی که حجاب را رعایت نمی کنند آیا از عواقب بد آن در جامعه و از هم گسستگی خانواده ها با خبرند و می دانند که چه مخاطراتی در انتظار خانواده های آنهاست؟

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها