کد خبر: ۲۲۴۸۲
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
رسانه‌های محلی نام فردی که با پرتاب اسکناس‌ها این ماجرای عجیب اما جالب را رقم زد دیویس مک کارتی اعلام کردند.
به گزارش جدید پرس:

یک شهروند ۳۸ ساله آمریکایی که در ایالت اورگن واقع در غرب آمریکا رانندگی می‌کرد با پرتاب ۲۰۰ هزار دلار اسکناس از پنجره خودرو، بزرگراهی را به هم ریخت.

اصطلاح «پولش را در جوی آب ریخت» یا «پولش را هدر داد» که از این پس باید عبارت «پولش را از پنجره به بیرون انداخت» را نیز در ردیف آن قرار داد هیچ زمان تاکنون به این خوبی ما به ازای واقعی پیدا نکرده بود.

 

در پی این اقدام عجیب، رانندگان خودروهایی که در این بزرگراه تردد می‌‌کردند برای جمع‌آوری اسکانس‌ها به سرعت وسیله نقلیه خود را متوقف کردند و به کف بزرگراه سرازیر شدند.

شبکه خبری ای بی سی که به پوشش این ماجرا پرداخته در گزارش خود از هرج و مرجی کم سابقه در یک بزرگراه ایالات متحده در پی وقوع این رویداد خبر داده است.

هدیه عجیب این شهروند آمریکایی شمار زیادی از رانندگان خودروهای عبوری را برای برداشتن سهمی بیشتر به وسط بزرگراه کشاند.

بنا به این گزارش، بسیاری از رانندگان حتی تا دیر وقت، چراغ قوه به دست برای جمع‌آوری اسکناس‌های باقی مانده در اطراف محل پرتاب پول‌ها پرسه می‌زدند.

با این حال، پلیس ایالت اورگن به نظر چندان از این جستجوی طولانی ناخشنود نبود زیرا اعلام کرد که رهگذران همزمان با جمع‌آوری اسکناس‌‌ها به خوبی بزرگراه را پاکسازی کردند.

رسانه‌های محلی نام فردی که با پرتاب اسکناس‌ها این ماجرای عجیب اما جالب را رقم زد دیویس مک کارتی اعلام کردند.

هدف این شهروند آمریکایی از چنین اقدامی «تقسیم و اشتراک گذاری (دارایی) با دیگران» عنوان شده است؛ وی با همین ایده اقدام به خالی کردن حساب مشترک خود با خانواده‌اش می‌کند.

خانواده این فرد که از اقدام او بسیار ناخشنود هستند از همه افرادی که اسکناس‌ها را جمع‌آوری کردند، خواسته‌اند آنها را به پلیس بازگردانند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها