کد خبر: ۲۲۴۳۵
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
مسی، ستاره آرژانتینی پی‌اس‌جی با گلی که در دیدار برابر لانس به ثمر رساند، به رکورد ۴۹۵ گل رسید.
به گزارش جدید پرس:
فوق ستاره آرژانتینی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن یک رکورد دیگر را به رزومه پربار خود اضافه کرد.
 
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پی‌اس‌جی با گلی که در دیدار دیروز برابر لانس به ثمر رساند، به رکورد ۴۹۵ گل رسید. این رقم دقیقا همان تعداد گلی است که کریستیانو رونالدو پیش از رفتن به لیگ عربستان به نام خود ثبت کرده بود و حالا در غیاب مرد پرتغالی، مسی این فرصت را دارد تا یک بار دیگر گوی سبقت رکوردها را از رونالدو برباید.
 
این گل که پانزدهمین گل مسی در لوشامپیونه بود، شمار گل‌های کلی وی در ۲ فصل حضور در لیگ یک فرانسه را به ۲۱ رساند. این در حالی است که او در دوران حضور در بارسلونا در مجموع ۴۷۴ گل به ثمر رسانده بود.
 
رونالدو در مجموع ۴۹۵ گل در پنج لیگ معتبر اروپا به ثبت رساند که عبارتست از: ۸۴ گل در نخستین حضورش در منچستریونایتد؛ ۳۱۱ گل در رئال مادرید؛ ۸۱ گل در یوونتوس و ۱۹ گل در دومین فصل حضور در منچستریونایتد.
 
مسی یک هفته پیش با ۷۰۲ گل، عنوان برترین گلزن سطح باشگاهی در اروپا را از آن خود کرد و حالا، با احتساب آخرین گلی که به ثمر رساند، ۷۰۳ گل در تمامی رقابت‌ها در سطح باشگاهی اروپا به ثمر رسانده و این در حالی است که رونالدو در اروپا ۷۰۱ گل در تمام رقابت‌ها به نام خود ثبت کرده است.
 
رونالدو با کوچ به عربستان و حضور در النصر، فعلا دیگر قادر به رقابت با مسی نیست اما مرد آرژانتینی هرجا که می‌رود، تاریخ‌سازی می‌کند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها