کد خبر: ۲۲۴۳۲
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
آیپد مینی ۷ شاید به استفاده از تراشه A۱۵ Bionic ادامه دهد.
به گزارش جدید پرس:

درحالی‌که اپل در فاصله سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ هر سال نسخه جدیدی از تبلت کوچک خود را معرفی و روانه بازار می‌کرد، پس از این تاریخ دیگر با به‌روزرسانی منظم روبه‌رو نشدیم. در مارس ۲۰۱۹ و سپتامبر ۲۰۲۱ نسخه‌های جدید این تبلت معرفی شدند. با توجه به اینکه دو سال از معرفی نسل ششم آیپد مینی می‌گذرد، برخی از احتمال معرفی نسل جدیدش در سال جاری میلادی خبر می‌دهند.

آیپد مینی ۷ در ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ از راه می‌رسد

درباره نسل جدید آیپد مینی شایعه چندان محکمی وجود ندارد، بااین‌حال «مارک گورمن» از بلومبرگ مدعی شده است که نسخه جدید امسال با پیشرفت‌های سخت‌افزاری اندک از راه می‌رسد.

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر مطرح محصولات اپل هم باور دارد که تولید انبوه آیپد مینی ۷ در اواخر ۲۰۲۳ یا نیمه اول ۲۰۲۴ شروع می‌شود؛ بنابراین در زودترین زمان ممکن، در اوایل ۲۰۲۴ با این تبلت روبه‌رو خواهیم شد.

 

ipad-mini-6-1024x604

نسل کنونی آیپد مینی به تراشه A۱۵ Bionic مجهز شده است که البته نسبت به نمونه مورد استفاده در گوشی‌های اپل، فرکانس پایین‌تری دارد. انتظار می‌رود در سال جاری میلادی ۶ دستگاه اپل با تراشه A۱۵ Bionic در بازار حضور داشته باشند.

این احتمال وجود دارد که آیپد مینی ۷ به تراشه‌ای جدید مجهز شود. البته شاید اپل برای اینکه هزینه‌ها را پایین نگه دارد، به استفاده از چیپ قدیمی ادامه دهد. بااین‌حال، همچنان فاصله زیادی تا رونمایی از این محصول داریم و باید منتظر انتشار شایعات بیشتری درباره آن باشیم.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها