کد خبر: ۲۲۳۷۳
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
بسیاری از رسانه ها برکناری گارسیا را به رونالدو نسبت دادند.
به گزارش جدید پرس:

در تعطیلات هفته پیش النصر همکاری خودش با رودی گارسیا را پایان داد. اخراج این مربی حاشیه‌های زیادی داشت. بخصوص که برخی آن را به حضور رونالدو نسبت می‌دادند. در چند سال گذشته رونالدو هرجا رفته، سرمربی آن تیم در نهایت تغییر کرده است! رسانه‌ها بعد از این اتفاق گزارش دادند: در چهار سال اخیر، هفت تا از سرمربی‌های کریستیانو رونالدو اخراج شده‌اند که این آمار یک آمار بالا به حساب می‌آید.
بیایید با هم لیست مربیان اخراجی در زمانی که رونالدو در آن تیم توپ می‌زده را بررسی کنیم:
آلگری در سال ۲۰۱۹ از یوونتوس اخراج شد، ساری در سال ۲۰۲۰ از یووه برکنار شد، پیرلو هم در سال ۲۰۲۱ از یوونتوس اخراج شد و به این ترتیب رونالدو در سه فصل حضورش در یووه سه سرمربی مختلف را تجربه کرد.
در منچستر یونایتد رونالدو شاهد اخراج اوله گونار سولشر و رالف رانگنیک بود. هر دوی این اخراج‌ها در سال ۲۰۲۲ اتفاق افتادند.
رونالدو در تیم ملی پرتغال هم اخراج فرناندو سانتوس را پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دید و اکنون هم در باشگاه النصر عربستان، رودی گارسیا از کار برکنار شده است تا رونالدو در چهار سال اخیر اخراج هفت سرمربی تیم‌های خود را دیده باشد.
حتماً در جریان هستید که بیشتر مربیان لیست بالا با خود رونالدو مشکل داشتند و برخی می‌گویند اصلاً کریس باعث اخراج‌شان شده.
شاید به همین خاطر بود که روز گذشته یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه النصر عربستان در گفت‌وگو با سایت عربی«کووره» با تأکید بر این موضوع که مدیریت باشگاه از نتایج تیم راضی نبود و امکان توافق دوجانبه برای فسخ قرارداد با گارسیا را بسیار زیاد دانست تا مشکل حقوقی برای النصر پیش نیاید. این عضو هیأت مدیره باشگاه النصر خبرهای منتشر شده در خصوص نقش رونالدو در اخراج رودی گارسیا را تکذیب کرد و گفت: «این موضوع تنها در حیطه اختیارات مدیریت باشگاه است.»
رسانه‌های عربی می‌گویند تساوی اخیر النصر برابر الفیحا در لیگ عربستان و ۳ امتیازی شدن فاصله با الاتحاد در صدر جدول به مذاق مدیران و طرفداران النصر خوش نیامد و به نوعی شکست خفیف زردپوشان قلمداد شد.
پس از این نتیجه بود که برخی از روزنامه‌های اسپانیا خبر برکناری قریب الوقوع «رودی گارسیا» را منتشر کردند و حتی از پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی به «ژوزه مورینیو» خبر دادند.
در هر حال پیش از اعلام خبر رسمی برکناری رودی گارسیا، دو دیدگاه در بین اعضای هیأت مدیره النصر وجود داشت. دیدگاه اول این بود که باید گارسیا سریع برکنار شود. بویژه که خبر ارتباط سرد «کریستیانو رونالدو» با او حتی در رسانه‌های اروپایی هم بازتاب داشت. در عین حال طیف دیگری از اعضای هیأت مدیره معتقد بودند که با توجه به بازی حساس ۲۹ فروردین با الهلال، برکناری گارسیا به سود النصر نیست و از سوی دیگر در شرایطی که فوتبال اروپا به انتهای فصل نزدیک می‌شود، جذب مورینیو یا هر مربی دیگری به‌راحتی ممکن نیست و در صورت برکناری گارسیا باید مربی موقت تا انتهای فصل سکان هدایت طلایی‌پوشان را برعهده بگیرد و یا سرمربی تیم نوجوانان النصر که با این تیم به تازگی قهرمان لیگ عربستان شده است، به کار گرفته شود. در هرحال النصری‌ها او را برکنار کردند و نظر مخالفان گارسیا به موافقانش چربید.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها