کد خبر: ۲۲۳۵۷
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
زن میانسال که شوهرش را با شلیک دو گلوله کشته بود، با بخشش دو دخترش از جنبه عمومی جرم محاکمه می‌شود.
به گزارش جدید پرس:

تحقیقات جنایی در این پرونده از شهریور دو سال قبل و با کشف جسد مرد ۵۵ساله‌ای پشت فرمان ماشینش در حوالی فروگاه امام خمینی (ره) کشف شد.

با شناسایی هویت مقتول، ماموران سراغ همسرش رفته و به تحقیق از او پرداختند که او مدعی شد، همسرم چهار روز قبل برای کار از خانه بیرون رفت. او با تاکسی مسافرکشی می‌کرد.

وقتی غیبتش طولانی شد به کلانتری محل رفته و ناپدید شدن او را گزارش کردم. ماموران در ادامه تحقیقات به اختلاف اکبر و همسرش پی برده و بررسی‌ها را روی این موضوع متمرکز کردند.

از سوی دیگر بررسی دوربین‌های مداربسته محل قتل هم نشان داد، زنی با جثه همسر اکبر پس از جنایت از ماشین او پیاده شده و گریخته بود.

این زن به نام میترا، احضار و تحت بازجویی قرار گرفت تا این‌که به کشتن شوهرش اعتراف کرد و گفت: اکبر، مرد بداخلاقی بود و سر هر موضوعی دعوا راه می‌انداخت. حتی یک‌بار برای طلاق در دادگاه خانواده اقدام کردم که وقتی فهمید مرا کتک زد. قول داد رفتارش را اصلاح می‌کند، اما فایده‌ای نداشت تا این‌که به فکر کشتن او افتادم. از طریق یکی از دوستانم با فروشنده سلاح آشنا شده و سلاح کلتی را ۱۱میلیون تومان از او خریدم.

شب حادثه قرار بود او بسته‌ای را به دوستش برساند. همراه او سوار خودرو شده و در حوالی فرودگاه امام خمینی (ره) با سلاح به او شلیک کردم و گریختم. پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در حالی که قرار بود این زن در شعبه دهم محاکمه شود، دو دخترش او را بخشیدند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها