کد خبر: ۲۲۲۱۳
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره کورس قهرمانی لیگ برتر گفت: تنها آخر فصل نتیجه مشخص خواهد شد. گل سرسبد نیستیم و خارج از این حواشی بازی می‌کنیم.
به گزارش جدید پرس:

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان در نقش‌جهان، اظهار کرد: در طول این هفته تمام تلاشمان را کردیم که آماده شویم. بازی در خانه و مقابل هواداران است و انتظارات از ما زیاد است. امیدوارم نتیجه خوبی رقم بخورد. هرگز فکر نمی‌کنم بازی آسانی داشته باشیم.

وی درباره بازی‌های تیم مس در لیگ امسال که مقابل مدعیان قهرمانی نتایج خوبی کسب کرده افزود: رقیب خوبی داریم و فکر می‌کنم بازی رقابتی باشد. تمرکزمان بر کیفیت خودمان است و امیدوارم بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

گل سرسبد لیگ نیستیم

سرمربی سپاهان در خصوص رقابت سنگین تیم‌ها در صدر جدول و کورس قهرمانی میان سپاهان، استقلال و پرسپولیس نیز تصریح کرد: نمی‌توانم حدسی در این باره داشته باشم. ۳۰ بازی لیگ داریم و ۵ بازی مانده که ۱۵ امتیاز دارد. تنها آخر فصل نتیجه مشخص خواهد شد. گل سرسبد نیستیم و خارج از این حواشی بازی می‌کنیم.

مورایس با اشاره به اقدام باشگاه سپاهان درباره رایگان کردن بلیت بازی، تاکید کرد: هواداران همیشه برای ما بسیار مهم هستند. حمایت و انرژی آن‌ها بسیار کمک‌کننده خواهد بود. بازی خانگی به همین علت‌ مهم است. در بازی قبلی حمایت خیلی خوبی دیدم و امیدوارم در بازی فردا نیز شاهد این موضوع باشیم.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها