کد خبر: ۲۲۰۵۸
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، در آستانه بازی تیمش با رئال مادرید در لیگ قهرمانان پیش‌بینی جسورانه‌ای از نتیجه این بازی داشت که خبرساز شده است.
به گزارش جدید پرس:

چلسی که این روزها شرایط به هم ریخته‌ای دارد و تنها چند روز از اخراج سرمربی‌اش گراهام پاتر و انتخاب فرانک لمپارد به عنوان سرمربی موقت تیم می‌گذرد امشب در برنابئو در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف رئال مادرید می‌رود.

تاد بولی، مالک آمریکایی چلسی، در آستانه این دیدار پیش‌بینی جسورانه‌ای درباره نتیجه بازی امشب تیمش با رئال داشت و گفت چلسی در برنابئو رئال مادرید را 3-0 شکست خواهد داد. این پیش‌بینی هر چند می‌تواند به بازیکنان چلسی روحیه و اعتماد به نفس بدهد اما در عین حال چاقویی دولبه است چرا که در صورت باخت چلسی مالک باشگاه را با انتقادهای زیادی مواجه خواهد کرد.

چلسی نه تنها به تازگی تغییرات در کادر فنی را پشت سر گذاشته بلکه در لیگ برتر انگلیس هم شرایط خوبی ندارد و عملا امیدش به کسب سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده را از دست داده است. در این شرایط رئال مادرید از دید اکثریت قریب به اتفاق کارشناسان از شانس زیادی برای پیروزی مقابل چلسی برخوردار است اما تاد بولی نظر دیگری دارد.

مالک آمریکایی چلسی که با تیمش در اسپانیا به سر می‌برد به برنامه ال‌چیرینگیتو گفت:" پیش‌بینی من از بازی امشب؟ چلسی می‌برد با نتیجه 3-0".

تاد بولی در ادامه گفت:" هواداران باید به حمایت از چلسی ادامه بدهند. ما به خودمان ایمان داریم و می‌دانم امشب 3-0 پیروز خواهیم شد. ما در چلسی روند طولانی‌ای را آغاز کرده‌ایم و می‌دانیم کارهای زیادی در پیش داریم. نسبت به آینده خیلی خوش‌بین هستیم. آینده چلسی روشن است".

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها