کد خبر: ۲۱۷۸۸
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
حجت الاسلام رجبی گفت: طلاب حوزه به ویژه بانوان طلبه باید طبق آموزه های قرآنی پیامبرگونه وارد عرصه تبلیغ دینی شوند و با نرمی و محبت و استفاده از استدلال و جدال احسن زنان و دختران جامعه را به معارف دینی دعوت کنند.
به گزارش جدید پرس:

به نقل از سایت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام رجبی، معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران، در نمایشگاه قرآن به خبرنگاران گفت: به رغم اینکه سال گذشته نهادهای حوزوی در نمایشگاه قرآن حضور پررنگی نداشتند اما حوزه امسال حضور بهتری داشته و از سوی مردم نیز استقبال خوبی صورت گرفته است تا ظرفیت ها و دستاوردهای علمی و فعالیت های قرآنی حوزه را در معرض دید عموم قرار دهند.

وی افزود: جای خالی معرفی ظرفیت های حوزه هنوز احساس می شود، شایسته است مسئولین نمایشگاه، ظرفیت حوزه های علمیه را بیش از پیش مدنظر قرار دهند و امیدواریم سالهای آینده توجه بیشتری به این مقوله انجام شود.

معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: مهم ترین رسالت حوزویان امروزه تبلیغ است و برای ادای این رسالت لازم است که دانش و مهارت خویش را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: طلاب حوزه به ویژه بانوان طلبه باید طبق آموزه های قرآنی پیامبرگونه وارد عرصه تبلیغ دینی شوند و با نرمی و محبت و استفاده از استدلال و جدال احسن زنان و دختران جامعه را به معارف دینی دعوت کنند چرا که در قرآن کریم آمده است که خدای متعال به حضرت موسی(ع) فرمود که به سوی فرعون که می روی با زبان نرم با وی سخن بگو تا او تأثیر بپذیرد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها