کد خبر: ۲۱۷۶۲
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی که پدر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.
به گزارش جدید پرس:

 سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: پنجشنبه ۱۷ فروردین‌ماه، وقوع قتل مرد سالخورده‌ای در شهرری به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی گزارش داده شد. 

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مرد سالخورده‌ای مواجه شدند که براثر خفگی و با ضربات چاقو به صورت به قتل رسیده بود؛ همچنین بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، جسد توسط اعضای خانواده خود در خانه‌اش کشف شده است. 
این مقام انتظامی عنوان کرد: تحقیقات کارآگاهان حکایت از آن داشت، ساعتی قبل از اینکه جسد در خانه مورد نظر کشف شود، یکی از پسران  مقتول به اداره پلیس رفته و در اظهارات ضد و نقیضی فقدان پدر خود را اعلام کرده است که همین ماجرا شک کارآگاهان را برانگیخت. 
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی متوجه شدند، پسری که فقدان پدرش را به کلانتری محله اعلام کرده قاتل بوده و دست به این جنایت زده است. 
وی افزود: همین سرنخ کافی بود تا پسر جوان بازداشت و هدف تحقیق قرار بگیرد؛ متهم در ابتدا منکر هرگونه درگیری بود، اما پس از ارائه شواهد و مدارک موجود مبنی بر کبودی‌های روی دستش به قتل پدر خود اعتراف کرد و گفت، به دلیل اینکه پدرم من را با چوب کتک زد  او را خفه کردم سپس صورتش را هدف ضربات چاقو قرار دادم و از خانه فرار کردم؛ می‌دانستم پلیس دیر یا زود جسد را پیدا خواهد کرد که به همین خاطر به کلانتری محله رفتم و فقدان پدرم را گزارش کردم، اما خیلی زود بازداشت شدم.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها