کد خبر: ۲۱۶۸۲
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
سلیمانی گفت: نتظار داریم مهندسین در سال جدید علاوه بر تحول در حال و زندگی خود، تحول در خیابان‌ها، معابر و خانه‌سازی مردم نیز داشته باشند.
به گزارش جدید پرس:

ابوالفضل سلیمانی رئیس شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه آران بیدگل (اصفهان) گفت: آشپزخانه اُپن مدل مناسبی برای منزل مسکونی نیست، زن نباید در معرض دید مهمان باشد. زن باید هنگامی که در خانه مهمانی وجود دارد، بتواند بدون آنکه در معرض دید مهمان باشد کارهای خود را انجام دهد و از نگاه دیگران مصون و محفوظ بماند.

ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل در این مراسم ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: تجلیل سازمان نظام مهندسی آران و بیدگل از روزه اولی‌ها همراه با ضیافت افطاری کار بسیار پسندیده‌ای است.

 

امام جمعه آران و بیدگل، گردشگری را یکی از پر درآمدترین شغل‌ها در منطقه کاشان عنوان کرد و گفت: عجین شدن مسائل فرهنگی، دینی و طبیعی در بناهای تاریخی شهرستان آران و بیدگل باعث شده تا گردشگران زیادی به این منطقه سفر کنند.

وی، بر لزوم حفط فرهنگ دینی اسلامی در ساخت و سازها تأکید کرد و یادآور شد: مهندسین ساختمان، با برنامه ریزی علاوه بر کاهش هزینه‌ها، مسائل ایمنی و فرهنگ دینی را نیز در ساخت و سازها حفظ نمایند.

سلیمانی، بر لزوم الگو برداری از خانه‌های سنتی و تاریخی در ساخت و سازها تأکید کرد و گفت: خانه‌های مسکونی باید طوری ساخته شود که مانند بناهای سنتی و قدیمی، برای انسان روح بخش باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل در ادامه گفت: آشپزخانه اُپن مدل مناسبی برای منزل مسکونی نیست، زن نباید در معرض دید مهمان باشد. زن باید هنگامی که در خانه مهمانی وجود دارد، بتواند بدون آنکه در معرض دید مهمان باشد کارهای خود را انجام دهد و از نگاه دیگران مصون و محفوظ بماند.

وی خواستار تحول در ساخت و سازها شد و خاطرنشان کرد: انتظار داریم مهندسین در سال جدید علاوه بر تحول در حال و زندگی خود، تحول در خیابان‌ها، معابر و خانه‌سازی مردم نیز داشته باشند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها