کد خبر: ۲۱۳۹۲
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
باشگاه استقلال در حالی خبر از برگزاری جلسه هیئت مدیره داد که ماجرا چیز دیگری بود و اتفاقات عجیبی در این باشگاه افتاد.
به گزارش جدید پرس:

باشگاه استقلال روزهای پرحاشیه‌ای را سپری می‌کند، به طوری که آبی‌پوشان به دلیل پرداخت نشدن مطالبات‌ آندره‌آ استراماچونی به احتمال زیاد از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده‌اند.

این اتفاق باعث شد علی فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال کناره‌گیری کند. هیئت مدیره باشگاه استقلال در محل وزارت ورزش و جوانان تشکیل جلسه داد و به گفته حمید سجادی، وزیر ورزش سه نفر از اعضا با استعفای فتح‌الله‌زاده مخالفت کردند. فتح‌الله‌زاده که تا سی‌ام فروردین ماه فرصت داشت که به پرونده‌های نظیر استراماچونی رسیدگی کند تا اتفاقات بدتری برای استقلال نیفتد در مناظره‌ای با حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی وارد چالش بزرگی شد، به طوری که رئیس سازمان خصوصی‌سازی ادعا کرد که مدیرعامل استقلال دوبار برای طلبش از حساب باشگاه برداشت کرده است.

این حواشی کافی بود تا بار دیگر فتح‌الله‌زاده مورد انتقاد شدیدی قرار بگیرد. سازمان خصوصی‌سازی که تیم سه نفره‌ای در باشگاه استقلال مستقر کرده بود پس از بررسی حساب‌ها در اطلاعیه‌ای به فتح‌الله‌زاده اعلام کرد که باید تا شنبه آینده پول برداشت شده را به حساب باشگاه بازگرداند.

امروز در شرایطی که قرار بود جلسه هیئت مدیره باشگاه برگزار شود بنا به دلایلی برگزار نشد و تنها دو نفر از اعضای هیئت مدیره در باشگاه حضور یافتند. کانال خبری باشگاه نیز در خبری اعلام کرد جلسه هیئت مدیره برگزار شده و همه اعضا خواستار ادامه فعالیت فتح‌الله‌زاده شده‌اند. این خبر باعث تعجب برخی از اعضای هیئت مدیره شد.

تنها جلسه‌ای که در باشگاه برگزار شد میان فتح‌الله‌زاده، محمد مومنی، عضو هیئت مدیره، فرشید سمیعی، معاون حقوقی و حامد افضلی، معاون امور بین‌الملل برگزار شد که این جلسه با چالش و حواشی همراه بود.‌

ماجرا این است که سمیعی از عدم هماهنگی فتح‌الله‌زاده با او برای انجام کارها ناراحت بود و اعتراض می‌کرد. افضلی نیز با مومنی بر سر مسائل جاری باشگاه درگیری لفظی پیدا کرد و اگر مداخله دیگران نبود شاید کار به جای باریک‌تری کشیده می‌شد. در ادامه حجت کریمی دیگر عضو هیئت مدیره نیز در باشگاه حضور یافت تا ماجرا فیصله پیدا کند.

آشفتگی باشگاه استقلال به حدی است که مدیران باشگاه را به جان هم انداخته و اختلافات بالا گرفته است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها