کد خبر: ۲۱۳۶۷
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق زورگیری که با همکاری همدستش پس از سرقت خودرو از محل متواری می‌شود خبر داد.
به گزارش جدید پرس:

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با رها کردن راننده خودرو در بیابان‌های اسلامشهر، راننده خودرو به علت شدت ضربات وارده فوت می‌کند.

سرهنگ مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: مأموران گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ در چهاردهم فرودین ماه ۱۴۰۲ در حین گشت زنی در محدوده جنوب غرب تهران، اقدام به شناسایی یک خودرو کوئیک سفید رنگ دارای سابقه سرقت در شهرستان اسلامشهر شدند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: مأموران به راننده خودرو کوئیک دستور توقف داده اما وی با افزایش سرعت اقدام به فرار از دست گشت پلیس آگاهی می‌کند که در ادامه تعقیب و گریز و با اضافه شدن چند واحد گشت کمکی پلیس آگاهی، خودرو متوقف و راننده آن دستگیر می‌شود.

وی افزود: با دستگیری متهم و بررسی علت دستور توقیف خودرو از پلیس آگاهی اسلامشهر، مشخص شد که خودرو دارای سابقه سرقت به شیوه زورگیری در پوشش مسافر بوده که در زمان سرقت، راننده مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته؛ در بیابان‌های اسلامشهر رها شده و متأسفانه به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

نثاری ادامه داد: با انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، متهم به سرقت خودرو به همراه یکی از دوستانش اعتراف کرد و در ادامه تحقیقات کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که وی از مرگ راننده خودرو هنوز هیچ اطلاعی ندارد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم (حدوداً ۳۵ ساله و دارای سابقه در زمینه سرقت) در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: در ایام عید با یکی از دوستانم بنام حمید، به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو کوئیک شده؛ یک نفر از ما در صندلی جلو و نفر دوم در صندلی عقب نشست. پس از خروج از اسلامشهر، با چاقو چندین ضربه به بدن راننده زده تا او را بترسانیم؛ زمانی که راننده توقف کرد، او را از ماشین به بیرون پرتاب کرده و با سرقت خودرو، به سرعت از محل متواری شدیم و پس از آن هیچ اطلاعی از سرنوشت راننده ندارم.

نثاری با اعلام این خبر گفت: با توجه به وقوع سرقت منجر به جنایت در شهرستان اسلامشهر، متهم در همان تاریخ دستگیری توسط گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ و جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی و دستگیری دیگر متهم پرونده، در اختیار تیم اعزامی از پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر قرار داده شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها