کد خبر: ۲۱۲۶۸
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد با کاهش قیمت مدل اقتصادی پرچم‌داران جدیدی خود، به فروش بیشتر این محصول کمک کند.
به گزارش جدید پرس:

طبق گزارش‌های هفته‌ی گذشته، سامسونگ احتمالاً در سه‌ماهه‌ی پایانی ۲۰۲۳ از گلکسی S۲۳ FE رونمایی خواهد کرد. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده است که علاوه‌بر تأیید شایعات قبلی، جزئیاتی درباره‌ی قیمت این محصول ارائه می‌دهد.

در ماه‌های گذشته، گزارش‌های متفاوتی درباره‌ی جانشین گلکسی S۲۱ FE منتشر شده و اکنون برای اولین‌بار اطلاعاتی از قیمت این محصول فاش دردسترس قرار گرفته است.

گیزموچاینا می‌نویسد که سامسونگ قصد دارد گلکسی S۲۳ FE را با تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه کند. این پردازنده در نسخه‌ی اروپایی گلکسی S۲۲ نیز استفاده شد؛ سیستم-روی-چیپی که به‌دلیل عملکرد ضعیف‌تر از همتای اسنپدراگون خود، با انتقادات شدید کاربران روبه‌رو شد.

ظاهراً سامسونگ در پاسخ به انتقادهای مطرح‌شده درباره‌ی اگزینوس ۲۲۰۰، بهینه‌سازی‌هایی روی آن اِعمال کرده است و گلکسی S۲۳ FE اولین دستگاهی خواهد بود که با نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی این پردازنده روانه‌ی بازار خواهد شد.

قیمت پیش‌بینی‌شده برای گلکسی S۲۳ FE حدوداً ۶۰۰ دلار است. اگر این اطلاعات واقعیت داشته باشد، گوشی مذکور ۱۰۰ دلار از گلکسی S۲۱ FE ارزان‌تر خواهد بود و بدین‌ترتیب، می‌توان انتظار داشت سامسونگ بیش‌ از ۱۰ میلیون دستگاه از این محصول بفروشد.

براساس گزارش‌های قبلی، گلکسی S۲۳ FE به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ارتقایافته و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۲۵ وات مجهز خواهد شد. گفته می‌شود این محصول در دو نسخه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها