کد خبر: ۲۱۲۴۵
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
انفجار و آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی سبب مصدومیت یک زن و مرد در شهرری شد.
به گزارش جدید پرس:

در ساعت ساعت ۱۰:۰۶ صبح امروز وقوع یک مورد حادثه انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی دو طبقه در شهر ری به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه و عوامل یک گروه مداد و نجات را به محل حادثه واقع در حمزه آباد، شهرک ممتاز اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق و انفجار در یک ساختمان مسکونی قدیمی دو طبقه به مساحت حدود ۱۰۰ متر مربع رخ داده و کانون آن اتاق خواب واقع در طبقه همکف ساختمان بوده که به علت نامعلومی دچار انفجار و آتش سوزی شده بود.

در شرایطی که دود زیادی در حال زبانه کشیدن از پنجره‌ها به بیرون از ساختمان بود، آتش‌نشانان عملیات خود برای مهار و اطفای حریق را آغاز کرده و پس از تجهیز شدن به دستگاه تنفسی با استفاده از یک رشته لوله آبدهی وارد ساختمان شدند و شعله های آتش را که در حال گسترش و سرایت به اطراف بود، مهار و خاموش کردند.

همچنین گروهی دیگر از آتش نشانان یک مرد ۴۰ ساله و زنی ۳۴ ساله را که به شدت دچار سوختگی شده بودند از داخل ساختمان به بیرون منتقل کرده و برای مداوا به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

آتش‌نشانان پس از خاموش کردن شعله‌های آتش و جستجوی تمامی طبقات برای اطمینان از نبود محبوسین احتمالی، اقدام به ایمن سازی نهایی و تخلیه دود توسط فن های قوی از داخل ساختمان کرده و به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها