کد خبر: ۲۰۸۰۴
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
حمید عسکری خواننده پاپ می گوید: من خیلی به قهرمانی استقلال خوشبین هستم و از هواداران این تیم هم می‌خواهم استقلال را حمایت کنند چرا که به اعتقاد من استقلال لیاقت قهرمانی را دارد.
به گزارش جدید پرس:

رقابت پرسپولیس و استقلال علاوه بر داخل زمین، روی سکوها هم همیشه جذاب بوده است. دو رقیب سنتی فوتبال ایران هواداران میلیونی دارند و یکی از جذابیت های فوتبال ایران، کل کل های بین هواداران این دو تیم است. این کل کل ها از بین مردم عادی فراتر رفته و حتی پای هنرمندان هم به این ماجرا باز شده. در سالهای اخیر هنرمندان زیادی دیدیم که برای تماشای بازی تیم محبوب شان به استادیوم رفتند و تیم مورد علاقه خود را تشویق کردند. در این بین حمید عسکری خواننده موسیقی پاپ یکی از آن هنرمندانی است که هر زمان وقت کند به استادیوم آزادی می رود و بازی های استقلال را تماشا می کند. او در بازی استقلال و گل گهر در استادیوم حاضر شد و از نزدیک پیروزی تیم محبوبش را تماشا کرد. با او چند دقیقه ای درباره علاقه اش به فوتبال و استقلال به گفتگو پرداختیم که در ادامه می خوانید:

شما برای تماشای بازی استقلال و گل گهر به استادیوم آمدید. این آخرین بازی استقلال در سال ۱۴۰۱ در استادیوم آزادی است و آبی ها سه امتیاز مهمی را به دست آوردند

من بارها گفته‌ام که از کودکی علاقه خاصی به استقلال داشتم و باید بگویم بازی استقلال و گل گهر هم یکی از بهترین بازی هایی بود که در عمرم در ورزشگاه دیدم. استقلال در همان نیمه اول می‌توانست چند گل به گل گهر بزند اما گل حریف باعث شد تا استقلال در شوک فرو برود اما به هر حال این تیم این قدر انگیزه داشت که در دقایق پایانی بازی همه امیدها را زنده کرد.

استقلال در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب نکرد اما پس از جام جهانی تیم ساپینتو عملکرد فوق العاده ای داشت

در ابتدای فصل ساپینتو تازه به تیم اضافه شده بود و شناخت کافی از فوتبال ایران و استقلال نداشت اما رفته رفته توانست نقاط ضعف و قوت تیمش را بشناسد و روی آنها کار کند. تعطیلات لیگ برتر در زمان جام جهانی باعث شد تا استقلال از آن زمان بهره ببرد و به بازسازی خود بپردازد. اگر استقلال در ابتدای فصل همینطور بازی می کرد مطمئن باشید الان باید جشن قهرمانی می گرفتیم.

چه شد که استقلالی شدید؟

استقلال را از کودکی دوست داشتم و اصلا جنوبی‌ها بیشتر استقلالی هستند و من هم یک جنوبی‌ام. من فقط در مدرسه فوتبال بازی می کردم و زیاد فوتبال بازی کردن هم بلد نیستم ولی بسکتبالم خوب بود اما از کودکی طرفدار استقلال بودم.

کدام بازی استقلال بیشتر برای شما دلچسب بود؟

بهترین خاطره ام از بازی استقلال آن دربی است که پیروز قربانی در دقیقه ۹۳ گل برتری استقلال را زد و ما ۳ بر ۲ بازی را بردیم. بردهای پر گل دیگری هم داشتیم اما گل دقیقه ۹۳ مزه دیگری می دهد.

5831244

شما با بازیکنان استقلال هم ارتباط دوستانه دارید؟

با بازیکنان جدید استقلال نه اما رفاقت من با بچه های فوتبال بیشتر به حضور آنها در کنسرت هایم محدود می شود، البته مثلا با فرهاد مجیدی دوست هستم و هر از گاهی تلفنی با هم صحبت می کنیم، سید مهدی رحمتی هم دوست خوبم است.

فرهاد مجیدی فصل پیش هدایت استقلال را برعهده گرفت و موفق شد این تیم را بالاخره بعد از ۹ سال قهرمان کند

کاری که فرهاد مجیدی با استقلال کرد و رکوردی که به دست آورد را فکر نکنم تا سالها تیمی بتواند بشکند. قهرمانی بدون باخت و با بیشترین امتیاز کار آسانی نیست و مجیدی نشان داد چقدر مربی کاربلدی است. فصل پیش فصلی رویایی برای استقلال و هوادارانش بود.

خاطره ای از فرهاد مجیدی دارید برای ما تعریف کنید؟

من فرهاد مجیدی را خیلی دوست دارم و به نظرم محبوب‌ترین بازیکن استقلال در دوران بعد از انقلاب است. خوشبختانه در یکی از کنسرت‌های من که همزمان با شب تولدم بود، دوستانم از ایشان دعوت کرده بودند و من هم خبر نداشتم و واقعا با دیدنش سورپرایز شدم.

نظر شما درباره ساپینتو چیست؟ به نظرتان استقلال می تواند قهرمان شود؟

ساپینتو مربی بزرگی است و با او استقلال خیلی زیبا و هجومی بازی می‌کند. من مطمئنم این تیم امسال قهرمان می‌شود. چرا که الان هیچ تیمی زیبا تر از استقلال فوتبال بازی نمی کند. از طرفی استقلال از همه لحاظ برای قهرمانی شرایط را دارد. این تیم جدا از این که مربی خوبی دارد، مدیر با تجربه ای به نام فتح الله زاده را دارد که مدیر جام ها است و به همین دلیل من خیلی خوشبین به قهرمانی استقلال هستم و از هواداران این تیم هم می‌خواهم استقلال را حمایت کنند چرا که به اعتقاد من استقلال لیاقت قهرمانی را دارد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها