کد خبر: ۲۰۵۹۰
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مدیر طراح و برنامه‌ریز سابق باشگاه بایر لورکوزن درباره پروسه جذب سردار آزمون مهاجم ایران توضیحاتی داد.
به گزارش جدید پرس:

 «تیم استایدتن» با عنوان مدیر برنامه ریز و استعدادیاب چند سال در باشگاه بایر لورکوزن فعالیت کرد و از این باشگاه جدا شد. استایدتن که سابقه کار در باشگاه وردربرمن آلمان را هم دارد اعلام کرده که ممکن است به کارش در باشگاه چلسی یا باشگاه‌های دیگر اروپا ادامه بدهد.

وب سایت deichstube آلمان گفتگوی جالبی را با این مدیر که تلاش زیادی برای جذب سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران هم به کار برده بود، انجام داده است.

آزمون در نقل و انتقالاتی سال گذشته از باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه راهی بایر لورکوزن آلمان شد و یکی از نفرات کلیدی در این انتقال، استایدتن بوده است.

او البته فاش کرد که در سال‌های گذشته قصد داشته سردار را برای باشگاه وردربرمن جذب کند که به خاطر قیمت بالای این بازیکن، انتقالش به این تیم آلمانی بی نتیجه مانده است.

استایدتن در پاسخ به این سئوال که کدام نقل و انتقال را هرگز فراموش نخواهد کرد؟ گفت: این سئوال سختی است. من در سه سال گذشته بیش از ۴۰ نقل و انتقال در بایر لورکوزن انجام داده‌ام. اما مطمئناً هرگز اولین انتقال خود را فراموش نمی‌کنم.

عکس| ملاقات در کشتی تفریحی برای انتقال سردار آزمون | همیشه این بازیکن ایرانی را می خواستم

این مدیر آلمانی که به «غواص مروارید» مشهور است، ادامه داد: در سال ۲۰۱۶ «آنتونی اوجا» را از برمن به چین بردم. از نتیجه این انتقال بسیار راضی بودم. چینی‌ها مبلغ خوبی پرداخت کردند (۱۱.۵ میلیون یورو).

استایدتن خاطرنشان کرد: انتقال سردار آزمون هم خیلی خوب بود. من همیشه می‌خواستم سردار را به وردربرمن ببرم اما او خیلی گران بود. انتقال به بایر اما نتیجه داد.

وی تاکید کرد: برای سردار آزمون مجبور شدم نیمی از اروپا را طی کنم و با مالک باشگاه زنیت در کشتی تفریحی اش ملاقات داشته باشم. این خیلی خاص بود و متأسفانه داستان باید همینجا تمام شود (می خندد).

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها