کد خبر: ۲۰۵۸۲
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
در ادامه مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتسال اسپانیا شب گذشته تیم رده دومی پالما در سالن سون مویس میزبان تیم نویا آپوستولی بود که این مسابقه با نتیجه پرگل ۵ بر ۱ به سود پالما به پایان رسید.
به گزارش جدید پرس:

 حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که برای پالما در این مسابقه به میدان رفت، یکی از نفرات تاثیرگذار بود و موفق شد دو بار دروازه نویا را باز کند و یک پاس گل بدهد؛ در حالی که مسلم اولادقباد دیگر بازیکن ایرانی تیم پالما برای چهارمین بازی متوالی به دلیل مصدومیت غایب بود.

ابتدا این تیم نویا بود که در این مسابقه به گل رسید اما حسین طیبی در دقیقه ۱۴ با یک چرخش زیبا و ضربه‌ای آرام و فنی کار را به تساوی کشاند. در ادامه «کاینان» گل دوم پالما را وارد دروازه میهمان کرد تا نیمه نخست با برتری پالما به پایان برسد.

بازی هجومی پالما در نیمه دوم هم ادامه یافت. در دقیقه ۲۶ طیبی این بار در نقش سازنده گل ظاهر شد و با پاس خود «چاگینیا» را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن هم گل سوم را برای سبزپوشان به ثمر رساند.

یک دقیقه بعد نوبت طیبی بود تا بار دیگر برای پالما گلزنی کند. او پاس هم تیمی خود را به صورت تکضرب به گل دوم خود و گل چهارم پالما تبدیل کرد. در دقیقه ۳۱ هم «روخاس» برای پنجمین و آخرین بار دروازه آپوستولی را باز کرد تا پالما به یک برد مطمئن دست یابد.

کاپیتان تیم ملی ایران با گلزنی در این مسابقه، تعداد گل‌های خود را در لیگ اسپانیا به ۱۳ گل افزایش داد و به رده پانزدهم جدول بهترین گلزنان این فصل اسپانیا صعود کرد.

تیم حسین طیبی با این برد ۵۵ امتیازی شد و هم امتیاز با بارسلونا در رده دوم قرار گرفت با این تفاوت که پالما دو بازی بیشتر از بارسا دارد. بارسلونا در چارچوب هفته بیست و چهارم فردا دوشنبه با تیم خاین دیدار می‌کند.

پالما حالا باید خود را آماده دیدار با بارسلونا در مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری کند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها