کد خبر: ۲۰۵۸۰
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
رئیس پلیس راه مازندران جزئیات ادامه محدودیت‌های ترافیکی و تردد در جاده‌های این استان را تشریح کرد.
به گزارش جدید پرس:

سرهنگ یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمامی راه‌های اصلی برون شهری از ساعت ۷ روز یک شنبه ششم تا ساعت ۷ روز چهارشنبه ۹ فروردین و همچنین از ساعت ۷ روز جمعه ۱۱ فروردین تا ساعت ۷ روز دوشنبه ۱۳ فروردین ممنوع می‌باشد.

وی افزود: ورود و تردد همه خودروهای ترانزیت مواد سوختی از ساعت ۷ روز یک شنبه ۶ فروردین تا ساعت ۷ روز چهارشنبه ۹ فروردین و همچنین از ساعت ۷ روز جمعه ۱۱ فروردین تا ساعت ۷ روز دوشنبه ۱۴ فروردین ممنوع بوده ضمن اینکه خودروهای مذکور در سایر ایام طرح نوروز سال ۱۴۰۲صرفا در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل‌های ایمن بین راهی خواهند بود.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی که از روز سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده بود در روزهای پایانی این هفته نیز اجرا می شود.

وی گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل گرماب تا نساء و حدفاصل پل زنگوله تا سیه بیشه و در محور هراز مسیر شمال به جنوب حدفاصل بایجان تا آب اسک سنگین است.

سرهنگ جهان‌تاب با بیان اینکه تردد در محور سوادکوه و آزادراه تهران - شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت عادی و روان است، افزود: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند

محدودیت تردد در محور کندوان

سرهنگ جهان‌تاب گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد، از کرج میدان امیر کبیر و ابتدای آزادراه تهران - شمال (انت‌های بزرگراه آزادگان) به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تاریخ‌های مذکور تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: در صورت افزایش حجم تردد در آزادراه تهران شمال و احتمال کندی ترافیک در داخل تونل‌ها با اعلام ماموران مستقر در محل، مسیر جنوب به شمال یا شمال به جنوب به صورت مقطعی از ابتدای آزادراه در هر دو مسیر مسدود خواهد شد.

محدودیت تردد در محور هراز

رئیس پلیس راه مازندران با بیان این که تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع می‌باشد، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روز پنج شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ تا ساعت ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع می‌باشد.

وی افزود: همچنین در این محور تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۱۱، ۱۲، ۱۳ ، ۱۴ و ۱۵ فروردین ماه تا ساعت ۲۴ همان روز از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه مستقر در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تاریخ‌های مذکور تا ساعت ۲۴ از آب اسک به رودهن یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد در محور سوادکوه

سرهنگ جهان‌تاب گفت: تردد انواع تریلرها از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه دوشنبه و سه شنبه ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ از مسیر شمال به جنوب و بالعکس در محور  سوادکوه ممنوع است.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی پلیس راه کشور، اجرای این محدودیت‌های کان لم یکن تلقی خواهد شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها