کد خبر: ۲۰۵۶۹
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
جواد نکونام با وجود اینکه سال‌ها قبل اسپانیا را ترک کرد اما هنوز در اوساسونا مورد توجه است.
به گزارش جدید پرس:

چند روز قبل بود که شایعاتی مبنی بر مذاکره باشگاه اوساسونا با جواد نکونام در فضای مجازی پیچید و اعلام شد که این باشگاه لالیگایی با سرمربی سابق فولاد برای هدایت خود مذاکراتی را انجام داده است. نکونام در دو مقطع و بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ و فصل ۱۵-۲۰۱۴ پیراهن اوساسونا را در فوتبال اسپانیا به تن کرد و از محبوبیت قابل توجهی بین هواداران این تیم برخوردار است. او در مجموع ۷ فصل عضو اوساسونا بود و ۱۹۸ بار با پیراهن این تیم به میدان رفت که او را در میان بازیکنان خارجی به رکورددار بازی برای این تیم اسپانیایی تبدیل کرد.

از زمان خداحافظی نکونام هم هرگز رابطه او و باشگاه اوساسونا قطع نشده و صفحه اینستاگرام این باشگاه هر از چند گاهی تصاویری از هافبک سابق خود منتشر می‌کند. به تازگی هم روبرتو تورس از اوساسونا راهی فولاد شده بود تا زیر نظر نکونام به میدان برود.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران پس از خداحافظی از فوتبال این فرصت را داشت تا مربیگری را در تیم‌های پایه اوساسونا آغاز کند ولی ترجیح داد در ایران بماند و کارش را با دستیاری کی‌روش در تیم ملی شروع کند. در شرایط فعلی هم باشگاه اوساسونا بی‌میل نیست تا از نکونام استفاده کند. نکونام به تازگی و پس از اختلاف با مدیران فولاد از هدایت این تیم استعفا داد و هنوز با تیم جدیدی قرارداد امضاء نکرده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها