کد خبر: ۲۰۵۵۷
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
بهترین مربی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۱ را انتخاب کردند.
به گزارش جدید پرس:

 در یک نظرخواهی از کاربران خواستیم تا با توجه به تغییراتی که در سال گذشته در فوتبال ایران اتفاق افتاده است، مربیان ایرانی و خارجی ای که آمدند و رفتند و موقعیت خود را تغییر دادند، بهترین مربی سال ۱۴۰۱ را انتخاب کنند.

در بین گزینه ها، فرهاد مجیدی، یحیی گل محمدی، ریکاردو ساپینتو، امیر قلعه نویی، ژوزه مورایس، خمس و محمد ربیعی قرار داشتند قرار داشتند.

در این نظرسنجی اولین مربی که بیشترین رای موافق را به خود اختصاص داده است، پاکو خمس است. اکثریت کاربران معتقد هستند خمس تیم مرده را زنده کرده است و از هیچ به امتیازات خوبی دست یافته است و توانسته است تیمی که روند رو به افول داشته را در نیمه راه نجات دهد. یکی از کاربران نوشت: «کسب ۳۳ امتیاز از ۱۱ مسابقه برای تراکتور کارنامه درخشانی برای پاکو خمس بوده و می تواند تاثیر مثبت روی فوتبال باشگاهی و ملی بگذارد.»

دومین مربی برتر ۱۴۰۱ از نظر کاربران خبرآنلاین، یحیی گل محمدی است. یکی از کاربران خبرآنلاین در باره انتخاب خود نوشت: «یحیی گل محمدی تنها مربی ایرانی است که تیم او برنامه دارد و کارهای تاکتیکی انجام می دهند.»

سومین مربی نیز، ریکاردو ساپینتو بود. کاربران معتقد هستند او روند بازی استقلال را تغییر داده است و با انرژی ای که دارد فضای تیم را بهتر کرده است. یکی از مخاطبان نوشت: « تغییر سیستم بازی استقلال نسبت به گذشته و بازی هجومی و پرهیجان و امیدوارکننده و ایجاد همدلی میان کل تیم، همه کارهای ساپینتو است.»

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها