کد خبر: ۲۰۵۵۱
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
چندین پرواز شرکت هواپیمایی آتا از روز گذشته به دلیل بروز نقص فنی در یکی از هواپیماها دچار تاخیر شده است و مسافران سرگردان شده اند.
به گزارش جدید پرس:

 چندی پیش بود که شرکت هواپیمایی آتا به دلیل بروز تاخیرات پروازی و پاسخگو نبودن به مسافر و رعایت نکردن حقوق مسافر، از وزیر راه و شهرسازی ضرب‌الاجل رفع مشکلات دریافت کرد اما ظاهراً مشکلات این شرکت هواپیمایی برای مردم پایان نیافته است.

به گفته یکی از مسافران این شرکت هواپیمایی، پرواز تهران مشهد شب گذشته این شرکت هواپیمایی که قرار بود از ترمینال ۲ ساعت ۲۰ انجام شود با حدود ۷ ساعت تأخیر بامداد امروز انجام شد؛ از سوی دیگر این هواپیما که قرار بود پس از پیاده کردن مسافران در فرودگاه مشهد، مسافران دیگر را از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد جابه جا کند در پروازهای فرودگاه مشهد هم تاخیر ایجاد کرد و مسافران دچار مشکل شدند.

یکی دیگر از مسافران این پرواز  گفت: روز گذشته قرار بود ساعت ۲۰ پرواز تهران-مشهد آتا از فرودگاه مهرآباد انجام شود اما پس از آنکه وارد فرودگاه شدیم به ما اعلام کردند که این پرواز تاخیر دارد در حالی که باید از قبل به مسافر تاخیر پرواز پیامک می شد تا مسافر وارد فرودگاه نشود.

یکی دیگر از مسافران این پرواز گفت: قرار بود پس از رسیدن به مشهد از طریق اتوبوس به یکی از شهرستان های اطراف مشهد برویم و بلیت آن را هم تهیه کرده بودیم اما قطعاً با مشکل مواجه می شویم و این بلیت اتوبوس هم می سوزد.

وی ادامه داد: از بعد از ظهر روز گذشته بارها از دفتر ترافیک آتا در مهرآباد پاسخ خواسته ایم اما چندان توضیحاتی به ما ندادند.

یکی دیگر از مسافران این پروازگفت که مقرر شده است آتا تا ۸۰ درصد هزینه بلیت این پرواز را به ما برگرداند اما هنوز که خبری نیست.

از سوی دیگر امروز پرواز تهران-کرمان آتا هم با تاخیر مواجه شده است؛ یکی از مسافران آتا نیز گفت که پرواز این شرکت هواپیمایی از تهران به کرمان حدود ۷ ساعت امروز تاخیر دارد و هیچ یک از نمایندگان این شرکت هواپیمایی به مردم پاسخگو نیستند در حالی که قرار بود شرکت های هواپیمایی نماینده پاسخگو در فرودگاه داشته باشند.

ظاهرا امروز پرواز دیگر تهران-مشهد آتا هم با حدود ۱.۵ ساعت تاخیر انجام شده است.

بنابراین گزارش این موارد در حالی مطرح می‌شود که پیش از این اعلام شده بود شرکت های هواپیمایی اگر دچار مشکل نقص فنی شدند ضرورت دارد هواپیمای جایگزین داشته باشند یا شرکت‌های هواپیمایی دیگر هواپیمای جایگزین به این شرکت هواپیمایی اختصاص دهند تا مسافران دچار سرگردانی نشود.

 
 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها