کد خبر: ۲۰۳۶۳
۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران به شکل غیرمنتظره‌ای در سالن والیبال مشاهده شده است.
به گزارش جدید پرس:

چند روز قبل بود که امیر قلعه‌نویی رسماً به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران کار خود را آغاز کرد. بعد از مدت‌ها حضور سرمربیان خارجی روی نیمکت تیم ملی بالاخره یک ایرانی این وظیفه را بر عهده گرفت و حالا تیم ملی برای حضور موفق در جام ملت‌های آسیا آماده می‌شود.

طی روزهای اخیر بود که اولین لیست امیر قلعه‌نویی برای فیفادی پیش رو منتشر شد که مطابق انتظار سردار آزمون نیز در آن مشاهده می‌شد. ستاره باشگاه بایرلورکوزن که برخلاف ابتدای فصل اوضاع برایش در این تیم آلمانی تغییر کرده و تا حدودی به مهره قابل اعتماد سرمربی اسپانیایی این تیم یعنی ژابی آلونسو تبدیل شده است.

در ابتدا قرار بود سردار آزمون به اردوی تیم ملی در تهران ملحق شود اما بعداً گفته شد که او طی هماهنگی با امیر قلعه‌نویی و آنچه که مسائل خانوادگی عنوان شده، در این اردو ملی پوشان را همراهی نخواهد کرد.

 

1834663

تصویری از آزمون هنگام سرویس زدن؛ او تماشاگران زیادی را برای این مسابقه کشانده و تقریبا باعث پر شدن سالن المپیک گنبد شده بود.

با این حال اکنون تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد آزمون در حال والیبال بازی کردن است. این روزها یک مسابقات چهار جانبه والیبال در گنبد کاووس برگزار می‌شود که سردار آزمون نیز به عنوان بازیکن در آن مشاهده شده است.

1834666

سردار همچنین ساعاتی پیش پستی را هم در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت؛ جایی که او به باشگاه سوارکاری خود یعنی سریک زده بود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها