کد خبر: ۲۰۳۶۱
۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
اولین بازی تیم ملی با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی،مقابل روسیه برگزار خواهد شد.
به گزارش جدید پرس:

در روزهایی که هنوز تکلیف جانشین کارلوس کی‌روش مشخص نشده بود، بازی با روسیه قطعی شد و حالا امیر قلعه‌نویی در اولین بازی‌اش در بازگشت به تیم ملی، باید مقابل تیمی قرار بگیرد که طی چند وقت گذشته، فقط در بازیهای دوستانه به میدان رفته است.

 

بدون بازیکنان سرشناس

در اردوی حریف فردای ایران نه تنها هیچ لژیونری حضور ندارد بلکه طبق نوشته یکی از خبرگزاری‌ها چهره‌های شاخصی مثل ماریو فرناندز، آندری سمیونوف، دنیس چریشف، فدور اسمولوف، رومن زوبنین، آندری لونف، فیودور کودریاشوف، آلکسی میرانچوک، الکساندر گالووین، آرتم زیوبا و الکساندر یروخین نیز جزو بازیکنانی هستند که پس از تعلیق فوتبال این کشور هنوز در اردوی روس‌ها حاضر نشده‌اند. شاید مهمترین چهره تیم ملی روسیه، سرمربی این تیم یعنی والری کارپین باشد که در دوران بازیگری سابقه بازی برای والنسیا و سلتاویگو و رئال سوسیداد رو داشته و در حال حاضر علاوه بر هدایت تیم ملی فوتبال کشورش، روی نیمکت روستوف هم می‌نشیند.

حمله شبانه به اردوی حریف ایران

بازیکنان روسیه که از روز یکشنبه دور هم جمع شدند، در همان روز اول اردو و در حالی که در خواب شبانه بودند، با ورود افسران دوپینگ فیفا به کمپ فدراسیون فوتبال روسیه در نووگورسک مواجه شدند و حدود ساعت ۴ صبح روز دوشنبه از آن‌ها تست‌گیری به عمل آمد.

سماور در تهران، روس‌ها را ذوق‌زده کرد

فدراسیون فوتبال روسیه با انتشار ویدئویی از یک سماور در فرودگاه نوشت: اینجا تهران است یا تولا (مرکز سماور سازی روسیه)؟ در واقع، سماور یکی از نمادهای مهمان‌نوازی در ایران است.سماور در اواخر قرن نوزدهم میلادی از روسیه به ایران رفت.

اعلام قیمت بلیط بازی ایران و روسیه

قیمت بلیط دیدار فردای ایران مقابل روسیه در سامانه الکترونیکی ۲۵۰۰۰ تومان اعلام شده است. همچنین محل استقرار بانوان هوادار تیم ملی ایران، ضلع جنوبی طبقه اول در نظر گرفته شده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها