کد خبر: ۲۰۳۱۹
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
ممکن است آندره‌آ استراماچونی بعد از یک دهه دوباره هدایت اینتر را بر عهده گیرد.
به گزارش جدید پرس:

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از نتایج ضعیف تیمش که تاکنون در لیگ کسب کرده، روزهای حساسی از فصل را در پیش رو دارد. شکست در دربی ایتالیا مقابل یوونتوس باعث شد نراتزوری شرایط دشواری را در پیش داشته باشد و رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز پیچیده شده است. با وجود حضور در رتبه سوم جدول رده‌بندی، میلان و رم تنها چند امتیاز با اینتر فاصله دارند و ممکن است 15 امتیاز یوونتوس نیز دوباره به حساب آن‌ها واریز شود. ماندگاری اینزاگی روی نیمکت اینتر برای فصل بعد به کسب سهمیه و البته به عملکرد تیم او در لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا مرتبط است.

حتی حضور در جمع چهار تیم برتر نیز ممکن است برای حفظ جایگاه اینزاگی در رختکن تیم کافی نباشد. مدیران اینتر معتقدند این تیم پتانسیل بیشتری برای کسب نتیجه داشته و در این بین شایعات در مورد جدایی احتمالی اینزاگی و جست‌وجوی سرمربی جدید برای اینتر بیشتر و بیشتر می‌شود.

حالا برخی منابع ایتالیایی از احتمال حضور آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق نراتزوری، در صورت خداحافظی اینزاگی از نیمکت اینتر در این باشگاه خبر داده‌اند. استراماچونی محیط را به خوبی می‌شناسد و سابقه کار کردن در این باشگاه را در حدود یک دهه قبل دارد. نام این سرمربی جوان که در سال‌های اخیر در قاره آسیا فعالیت داشته، در لیست مدیران اینتر قرار گرفته است. البته گزینه‌هایی چون تیاگو موتا و دژان استانکوویچ نیز می‌توانند فصل بعد روی نیمکت این تیم حضور پیدا کنند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها