کد خبر: ۲۰۲۹۴
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
فرانک هوگربیتس هلندی، حالا دیگر یک چهره جنجالی و شناخته شده است که با بیش از یک میلیون فالوور در توئیتر، حسابی این روزها جلب توجه می‌کند.
به گزارش جدید پرس:

او که چند روز قبل از زلزله مرگبار ششم فوریه در مرز ترکیه و سوریه ، وقوع آن را پیش‌بینی کرده بود، در اواخر اسفندماه در توئیتی اعلام کرد که در روزهای آینده شاهد فعالیت‌های لرزه‌ای قوی‌تری خواهیم بود.

هوگربیتس هلندی که معتقد است با بهره‌گیری از میدان های الکترومغناطیسی سیارات و جایگیری سیارات در منظومه شمسی می‌توان وقوع زلزله را پیش‌بینی کرد، این بار نیز سربلند بود و وقوع دو زلزله سهمگین در روزهای اخیر، یکی در اکوادور و دیگری در مرز افغانستان و پاکستان، باعث شد تا پیش‌بینی اخیر او نیز درست از آب در بیاید. بعد از وقوع زلزله مرگبار پاکستان که ساعاتی پیش اتفاق افتاد، هوگربیتس توئیت دیگری را منتشر کرد.

ادعای جنجالی پیشگوی هلندی: روز ماه نو، دلیل زلزله شدید  افغانستان و پاکستان! / عکس

 

او که روز یکشنبه، بیست مارس ویدیویی را منتشر کرده بود و در آن به توضیح جای گیری سیارات در منظومه شمسی در روزهای اخیر پرداخته بود، اندکی بعد از وقوع زلزله شدید و مرگبار پاکستان و افغانستان در توئیتی نوشت:« این موضوع در ویدیوی اخیر توضیح داده شده است. امروز ، روز ماه نو است (روز اتصال ماه و خورشید) و در عین حال همگرایی و اتصال سیاره‌ای را با خورشید نیز شاهد هستیم.»

و با این توئیت، به نحوی اعلام کرد که در پیش‌بینی وقوع این زلزله، سربلند بوده!

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها