کد خبر: ۲۰۱۹۶
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
نابه‌سامانی‌های اقتصادی و ایجاد فشار آن برای مردم نیز خبر ناراحت‌کننده امسال برای من بود که دیگر باعث اسباب استیصال مردم شده است
به گزارش جدید پرس:

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفتگوی عیدانه پیرامون شاخص‌ترین عملکرد شهرداری تهران در سال گذشته گفت: مهم‌ترین عملکرد شهرداری در سال گذشته به اعتقاد من تولید سند تحول چهارگانه کلان شهر تهران و اقدام در جهت تحقق این سند است. البته این سند ابعاد مختلفی دارد. یعنی هم در حوزه حمل و نقل کارهای بسیار خوبی انجام شده و هم در حوزه زیرساخت‌های شهر و امور فرهنگی و اجتماعی قدم‌های بلندی را برداشته‌ایم. در ادامه نیز در جلساتی که قرار است برگزار شود، ابعاد این اقداماتی که پیش‌تر انجام شده و در آینده نیز انجام خواهد شد، برای شهروندان روشن‌تر خواهیم کرد.

۶۰ درصد سود در یک‌سال
شهردار تهران در ادامه پیرامون خبر خوشحال کننده‌ای که سال گذشته شنیده بود، اظهار داشت: خبر خوشحال کننده امسال برای من حضور پرشور مردم و افتخار آفرینی آنان در ۲۲ بهمن با وجود مشکلات متعدد اقتصادی بود.

زاکانی در پایان نابه‌سامانی‌های اقتصادی را خبر ناگوار امسال برای خود دانست و گفت: نابه‌سامانی‌های اقتصادی و ایجاد فشار اقتصادی برای مردم نیز خبر ناراحت‌کننده امسال برای من بود که این موضوع دیگر باعث اسباب استیصال مردم شده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها