کد خبر: ۲۰۱۴۹
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
دنی آلوز برای راحت‌تر سپری شدن ایام حبس، به سرگرمی جدیدی در زندان دست یافته است.
به گزارش جدید پرس:

تکلیف پرونده آلوز هنوز در دادگاه اسپانیا مشخص نشده و به نظر نمی‌رسد که او به این زودی بتواند از زندان رها شود. این ستاره برزیلی متهم است که در شب جشن سال نوی میلادی درحالی‌که به همراه دوستانش در باشگاهی شبانه حضور داشت، به یکی از زنانی که برای همین جشن به آنجا رفته بود تجاوز کرده است.
او پس از شکایتی که علیهش صورت گرفت بازداشت شد و حالا بیشتر از یک ماه است که در زندان حضور دارد و به نظر می‌رسد که دیگر از این شرایط خسته شده است. وکیل این بازیکن گزینه‌هایی مانند وثیقه، توقیف پاسپورت یا استفاده از دستبند و پابند الکترونیکی را برای آزادی او پیشنهاد داده بود، اما دادگاه اسپانیا تمامی این درخواست‌ها را تا به حال رد کرده، چون معتقد است که ممکن است این بازیکن فرار کند.
دیروز روزنامه انگلیسی «سان» ادعا کرد که آلوز اکنون در زندانی که در آن حضور دارد دست به اعتصاب غذا زده است، چرا که همسرش تقاضای طلاق کرده است. در همین رابطه امروز روزنامه لاونگوادیا نوشت که آلوز با حمایت طرفدارانی که در زندان دارد، اقدام به برگزاری مسابقات فوتبال کرده و بسیاری از زندانیانی هم که پیش از این تمایلی به ورزش نداشتند را مجاب کرده که در این مسابقات شرکت کنند، طوری که درخواست لباس ورزشی در زندان به چهار برابر افزایش پیدا کرده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها