کد خبر: ۱۹۷۹۲
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
درگیری میان هواداران آینتراخت فرانکفورت و ناپولی ساعاتی قبل از شروع بازی امشب شهر میزبان را به آشوب کشید.
به گزارش جدید پرس:

تیم‌های ناپولی و فرانکفورت در شرایطی در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا به مصاف هم رفتند که ساعاتی پیش از شروع مسابقه، فضای شهر ناپل به شدت امنیتی شد.

هواداران فرانکفورت خشمگین از تصمیم اخیری که آنها را از حضور در ورزشگاه برای این بازی منع کرده، خیابان‌های شهر ناپل را به آشوب کشیدند و با پلیس این شهر درگیر شدند.

کلودیو پالومبا، بخش‌دار شهر ناپل، چند روز پیش طی بیانه‌ای رسمی اعلام کرد که هواداران ساکنین شهر فرانکفورت آلمان حق خرید بلیت بازی برگشت بین تیم‌های ناپولی و فرانکفورت که در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو ماردونا برگزار می‌شود را ندارند.

این تصمیم بعد از جنجال بازی رفت در فرانکفورت و برای جلوگیری از آشوب احتمالی در جریان بازی اتخاذ شد اما به نظر می‌رسد ناپلی‌ها فکر این را نکرده بودند که احتمال دارد فرانکفورتی‌ها خود را تا این شهر رسانده و خشم خود را خارج از ورزشگاه خالی کنند.

فیلیپ رشکه، عضو هیات مدیره باشگاه آینتراخت، در اعتراض به این تصمیم ناپلی‌ها گفته بود: "این تصمیم ایتالیا منصفانه بودن چمپیونزلیگ را زیر سوال می‌برد و برای اولین بار است که در فوتبال اروپا شاهد چنین اتفاقی هستیم. این روز غم‌انگیزی برای فوتبال است". هواداران فرانکفورت هم بی‌توجه به محدودیت یادشده خود را به ناپل رساندند تا از امروز صبح فضایی امنیتی در شهر به وجود بیاید.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها