کد خبر: ۱۹۶۵۴
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
ادن هازارد اعتراف کرد رابطه‌اش با کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، به هم خورده است. او می‌گوید: «ما با هم صحبت نمی‌کنیم.»
به گزارش جدید پرس:

مهاجم بلژیکی در طول چهار سال حضور خسته‌کننده در سانتیاگو برنابئو برای رسیدن به فرم و تناسب اندام مناسب تلاش زیادی کرده اما بازدهی اندکی نشان داده است. بازدهی او در مقایسه با رقم انتقالش از چلسی در سال 2019 که 100 میلیون یورو بوده انتقادات زیادی به دنبال داشته است. این بازیکن از زمان تعطیلات جام جهانی، حتی یک دقیقه هم در لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده است. این در حالی است که او مصدوم نبوده و در دسترس بوده است. او امروز قبول دارد دیگر با مربی‌ای که به نظر می‌رسد او را رها کرده است تعاملی ندارد.

 هازارد درباره مسائل خود در پایتخت اسپانیا به RTBF گفته است: «بین آنچلوتی و من احترام وجود دارد، اما من نمی‌گویم که با یکدیگر صحبت می‌کنیم، زیرا این کار را نمی‌کنیم. اما احترام همیشه وجود خواهد داشت. من باید به مردی مثل آنچلوتی احترام بگذارم. برای آنچه او در فوتبال نشان می‌دهد و برای کارهایی که در دوران حرفه‌ای خود انجام داده است.»

 

هازارد به ۱۲ ماه پایانی قراردادش در مادرید نزدیک می‌شود و به‌رغم اینکه پیشنهادهایی برای انتقال تابستانی به او رسیده، می‌گوید دوست دارد این قرارداد را تا انتها دنبال کند. این بازیکن 32ساله می‌افزاید: «من دوست دارم بمانم. من همیشه این را گفته‌ام. امیدوارم بازی کنم و نشان دهم که هنوز هم می‌توانم این کار را انجام دهم. مردم شک دارند، این طبیعی است، می‌فهمم. اما من سال آینده هنوز اینجا هستم. شما هرگز نمی‌دانید در آینده چه رخ می‌دهد، اما انتقال در برنامه من نیست.»

هر تصمیمی در مورد آینده احتمالاً از دست هازارد خارج است زیرا پس از انجام تنها هفت بازی در این فصل که سه‌تاش در لالیگا بوده، رئال ممکن است تصمیم بگیرد که رابطه خود را با این بازیکن قطع کند. آیا او به لیگ آمریکا MLS خواهد رفت؟

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها