کد خبر: ۱۹۴۷۷
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
رییس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: همزمان با سانچز با قلعه‌نویی مذاکره می‌کردیم و به نظر من انتخاب قلعه‌نویی انتخاب بسیار خوبی بود.
به گزارش جدید پرس:

 مهدی تاج در حاشیه برگزاری مراسم برترین‌های فوتسال در خصوص این مراسم اظهار داشت: مراسم بسیار خوبی بود. این سنت که قدیمی‌های فوتسال را جمع کردند را دوست دارم.

وی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: ما از اول هم گفتیم که هم گزینه داخلی داریم و هم گزینه خارجی. دوستانمان با فلیکس سانچز صحبت کردند. او از نظر ما قابل قبول بود و پولش را می توانستیم از طریق قطر پرداخت کنیم اما او دو اختلاف جدی با ما داشت. یک اینکه او می‌خواست قرارداد چهار ساله ببندد که ما نمی‌خواستیم و نظرمان این بود که قراردادش تا پایان جام ملت‌های آسیا باشد. یکی هم بحث عدد و رقم بود.

رییس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: همزمان با صحبت با سانچز، با امیر قلعه‌نویی هم صحبت می‌کردیم و این نبود که اگر او نشد، با قلعه نویی حرف بزنیم. به نظر انتخاب خیلی خوبی داشتیم.

تاج در مورد اینکه قلعه نویی پیش از این از هدایت تیم ملی انصراف داده بود، گفت: نه او از نحوه اعلام ناراحت بود. ما بارها گفته بودیم که دوست نداریم کسی ناراحت شود. ما به دنبال انتخاب بهترین نفر بودیم. قلعه نویی یک چهره شناخته شده است و نتایج بسیار خوبی هم گرفته است. او سابقه هدایت تیم ملی را هم داشته است. ضمن احترام به بقیه مربیان و کسانی که دعوت کرده بودیم، فکر می کنم قلعه نویی انتخاب خوبی بود.

وی در مورد قرارداد قلعه نویی گفت: در اینجا از گفتن رقم معذورم اما مبلغ مربیان ایرانی از خارجی‌ها کمتر است.

رییس فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد مراسم معرفی سرمربی تیم ملی بیان کرد: من خودم نیستم اما امروز در یک ارتباط تصویری با قلعه نویی صحبت کردم. تیم او در سیرجان بازی داشت و من و خیلی از دوستان حضور داشتند. قلعه نویی برنامه خود را در دو ساعت توضیح داد و من بسیار خوشحال شدم. این نشان می‌دهد که او روی این موضوع کار کرده است. او در مورد پوست اندازی و آینده تیم ملی برنامه دارد.

تاج در مورد علت عدم حضورش در مراسم فردا گفت: برای مراسم انتخاب جیانی اینفانتینو حضور ندارم.

وی در مورد پیگیری طلب استقلال و پرسپولیس از فیفا و ای اف سی، بیان کرد: آن موضوع در حال پیگیری است.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا قلعه نویی دستیار خارجی خواهد داشت یا نه، گفت: بله او یک دستیار خارجی دارد. این موضوع در حال رایزنی است. او دستیاران ایرانی خود را نیز معرفی کرده است.

تاج در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است بند عزل رییس فدراسیون برداشته شود یا نه بیان کرد: نه این نیست. بندها کلا تغییراتی داشته است. ای اف سی و فیفا هم اصلاحاتی هرساله دارند. فدراسیون فوتبال هم بندهایش چند سالی بود که تغییر نکرده بود اما تغییر خواهد کرد.

وی در مورد وی ای آر عنوان کرد: قئل فدراسیون این بود که اجرایی شود و این کار در حال انجام است. برخی مسوولان فدراسیون فوتبال به قطر رفتند و قطری ها هم خیلی همکاری کردند و من هم از آنها تشکر کردم. بعد از این موضوع آموزش داوران شروع می شود که وقت گیر است. بعد از آن به وی ای آر خواهیم رسید.

رییس فدراسیون فوتبال در مورد شایعه برکناری دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز تصریح کرد: همچین موضوعی صحت ندارد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها