کد خبر: ۱۹۳۴۵
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از پیدایش نوزادی که در حرم امام خمینی (ره) ربوده شده بود، خبر داد.
به گزارش جدید پرس:

سرهنگ کارآگاه  علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع ربوده شدن یک نوزاد ۱۱ ماهه در صحن مطهر امام خمینی (ره) موضوع رسیدگی به پرونده، در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، زوج جوان که برای زیارت از استان خوزستان به صحن مطهر مراجعه کرده به دلیل غفلت این خانواده، نوزاد ۵ ماهه توسط فردی ناشناس ربوده شده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: بنابر حساسیت موضوع، کارآگاهان خیلی زود تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی متوجه شدند یک زن ناشناس هنگامی که زوج جوان حواسشان نبوده، نوزاد را ربوده و به سرعت صحن مطهر را ترک کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ متذکر شد: کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی گسترده هویت متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند او با نوزاد ربوده شده در حال حرکت به سمت مرکز تهران است.

 
این مقام انتظامی تصریح کرد: بررسی‌های تخصصی کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه مشخص شد، متهم به دلیل اینکه متوجه شده است پلیس به دنبال او بوده، نوزاد را در یکی از محله‌های مرکزی تهران رها کرده و متواری شده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه کارآگاهان در کوتاه‌ترین زمان ممکن نوزاد ربوده شده را پیدا کردند و با دستور مقام قضائی تحویل خانواده‌اش دادند، خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی در رابطه با دستگیری متهم پرونده با جدیت ادامه دارد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها