کد خبر: ۱۹۳۲۷
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
مرد ۴۸ ساله‌ای که به وکالت اشتغال داشت، بعد از قتل همسرش که او نیز وکیل بود، با شلیک گلوله به زندگی‌ خود پایان داد.
به گزارش جدید پرس:

ساعت ۱۴ و ۳۲ دقیقه پانزدهم اسفند امسال یکی از ماموران کلانتری ستارخان در تماس با محمد وهابی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان به قتل رسیدن زنی ۴۴ ساله در پارکینگ ساختمانی در همایون شهر جنوبی در محله ستارخان اطلاع داد.

بازپرس جنایی و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به آنجا اعزام شدند و مشاهده کردند زنی در پارکینگ ساختمان بر اثر شلیک سه گلوله به قتل رسیده در حالی که لکه‌های خون دیگری و نیز یک سلاح کلاه در آنجا افتاده است.

در تحقیقات اولیه معلوم شد شوهر ۴۸ ساله این زن پس از به قتل رساندن او با همان سلاح تیری هم به سر خود شلیک کرده که زخمی و به بیمارستان منتقل شده است. ماموران در کیف کنار زن مقتول مدارک هویتی او را یافتند که نشان می‌داد او یک وکیل دادگستری بوده است. معلوم شد مقتول و شوهرش در طبقه اول همین ساختمان زندگی می‌کردند، اما چون درصدد جدایی بودند خانم وکیل در خانه دیگری بوده و دختر جوان دانشجویش با هر دو آن‌ها زندگی می‌کرد.

همسایگان با صدای شلیک گلوله متوجه ماجرا شدند. همچنین معلوم شد مقتول دختر ۱۸ساله دیگری هم داشته که سال گذشته در پی اختلاف و درگیری‌های خانوادگی‌شان نتوانسته این شرایط را برای خانواده‌اش تحمل کند که خودکشی کرده و فوت شده است. ساعاتی بعد به بازپرس جنایی خبر رسید که ضارب هم فوت شده است.

ماموران به تحقیق از دختر دانشجوی مقتول پرداختند که وی گفت‌: پدرم مشروب مصرف می‌کرد، حال و روز درستی نداشت. با مادرم درگیر بود و اذیت‌مان می‌کرد. همیشه تهدید می‌کرد که یک روز او را به قتل می‌رساند و آخر هم تهدیدش را عملی کرد. تحقیقات برای روشن شدن دیگر ابعاد پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها