کد خبر: ۱۹۳۰۲
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
به نظر می‌رسد ماجرای رئال مادرید و کیلیان امباپه دوباره آغاز شده است.
به گزارش جدید پرس:

قابل درک است که از سریال کیلیان امباپه خسته شده باشد. اما چه بخواهید و چه نخواهید از این سریال پیچیده چند فصل دیگر هم باقی مانده است.

شاید این خبر که اطرافیان کیلیان امباپه در روزهای پایانی تابستان 2022 با سران مادرید در ارتباط بودند در ابتدا شوخی به نظر می‌رسید اما واقعیت داشت. آن هم زمانی که پسرشان سه ماه قبل پیشنهاد رئال را رد کرد و با پاریسی ها تمدید کرد. این فوتبالیست از تصمیم خود برای تمدید با پاری سن ژرمن که تنها سه ماه قبل گرفته بود پشیمان بود. او پس از ارائه توضیحات لازم در مورد تغییر عقیده خود در ماه می و سکوتی که پس از هفته ها مذاکره برای انتقال و شرایط قراردادش انجام داد، می خواست تمایل باشگاه سفید پوشان را برای به خدمت گرفتنش بررسی کند. او دوست داشت بفهمد که مادریدی ها هنوز به او علاقه دارند یا خیر.

مادرید که هنوز از رفتاری که صورت گرفته بود دلخور بود، علاقه زیادی به او نشان نداد اما درها را هم نبست. باید هم حق داد، وقتی که امباپه مهاجم برتر حال حاضر دنیاست و قبلا جز برنامه های اصلی مادرید به حساب می‌آمده هنوز هم جایی در قلب فلورنتینو پرز داشته باشد خصوصا وقتی این تیم بدون شک در 2024 و بعد از بنزما به یک مهاجم تمام عیار نیاز دارد. اما فرانسوی به خوبی می‌داند اگر رئال بخواهد بار دیگه برای او اقدام کند همه چیز نسبت به قبل فرق خواهد داشت، امباپه حالا باید بیشتر از قبل برای رسیدن به مادریدی ها تلاش کند و انتظارات خود را در همه زمینه ها کاهش دهد، نه فقط در زمینه مالی. از طرف دیگر او دیگر تنها گزینه سران مادرید نیست زیرا هالند نیز در تابستان 2024 بند فسخ 200 میلیونی‌اش فعال خواهد شد.

فصل جدید سریال امباپه و رئال؛ پشیمانی فرانسوی از تمدید!

از آن زمان تاکنون چندین اتفاق افتاده که همه چیز نشان دهنده این است که او بند تمدید تا 2025 را فعال نخواهد کرد. تکلیف این قضیه باید تا قبل از 30 ژوئن اعلام شود و او می تواند با همین قضیه باشگاه را تحت فشار قرار دهد که برای جلوگیری از رایگان شدنش در سال 2024 با جدایی او از باشگاه موافقت کنند. در واقع وضعیت مشابه دو سال پیش است، زمانی که پاریس سه پیشنهاد 160، 180 و 200 میلیونی را از مادرید نا دیده گرفت و ترجیح داد با وجود رایگان شدن فرانسوی اجازه خروج او را ندهد. در هر صورت، با شرایط کنونی او باید کسی باشد که پاری سن ژرمن را متقاعد کند و قیمت انتقالش را دریافت کند زیرا مادرید پیش قدم نمی‌شود و قصد مذاکره ندارد و در واقع روابط با الخلیفی قطع شده است.

در این بین اتفاق دیگری که افتاده، سال بد بنزما بوده است.مصدومیت‌های نگران کننده ستاره فرانسوی می تواند باعث تغییر استراتژی رئال مادرید در بحث خرید مهاجم شود. اگر این تیم هیچ عنوان مهمی را کسب نکند و بنزما در این سطح خاکستری باقی بماند، احتمالا مادرید در ایده اولیه خود تجدید نظر خواهد کرد و تلاش می کند تا یک شماره 9 کلاس جهانی را جذب کند. همه چیز مشروط است زیرا با درگیر شدن رئال مادرید و لیگ قهرمانان هرگز نمی دانید چه خواهد شد و با امباپه اوضاع از این هم مبهم تر است!

 

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها